pop3 < account@belgacom.net > niet bereikbaar

  • 24 October 2011
  • 14 reacties
  • 4405 Bekeken

  • Practitioner
  • 2518 reacties

Pop3 belgacom.net mail server niet meer bereikbaar !

Niet via mailclient en ook niet
via http://webmail.skynet.be (belgacom.net)


14 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Bij mij werkt de mailbox account@belgacom.net sinds deze middag ook niet meer. Mij laatste mailtje is nog binnengekomen deze morgen om 11:38

Hier geen problemen. Net nog een mail verstuurd als test en deze was goed aangekomen op mijn belgacom.net account.

Mvg

Jerom
Account belgacom.net van mijn vrouw werkt wel

Mijn account werkt NIET !!!
Is er inmiddels al iets geweten van dit probleem... hier hetzelfde!!!

Mijn account ook niet bereikbaar, "toestand" inderdaad begonnen rond 12:00u
Ik krijg voortdurend de melding dat username of paswoord onjuist is! Nog iemand?

Begonnen rond 15 u
Reputatie 7
Badge +3
Het probleem is niet algemeen want ik heb een mailbox die niet werkt en een tweede mailbox die wel werkt.

De technische dienst is op de hoogte en volgens hun zou het probleem in de loop van de dag opgelost zijn.

Dus nu hopen dat zij snel het probleem opgelost krijgen.
Versturen via van mail werkt nog ( relay.belgacom.net )
Maar ontvangen van mail werkt echter nog altijd niet ( pop.belgacom.net )
Om 17h30 heb ik weer mail binnen gekregen dus blijkbaar is het nu in orde terug.
Bij mij ook in orde.
Yep, hier ook weer 100% in orde! :-)
Alles weer als vanouds.

Op zo'n momenten sta je er van versteld hoe afhankelijk je bent van zaken zoals een E-mail adres. . . en van het belang om je post zo nu en dan een keer binnen te trekken met een Client.
Ik heb al vier dagen geen contact meer via mijn outlook. My webaccount werkt, maar tijdens het contacteren met outlook krijg ik ofwel "geen response" of "onjuiste gebruikersnaam of paswoord".

Ik heb pop.skynet.be

Begint will lichtelijk irritant te worden...
Ze vonden het blijkbaar nodig om mijn gebruikersnaam te resetten...


Het blijkt te werken nu.

Reageer