Hallo,
Ik moet poort 80 en 443 kunnen openzetten, hiervoor moet ik via myproximus naar Mijn Producten gaan. Maar daar ligt net het probleem, elke keer ik mijn producten of mijn verbruik open krijg ik die al te fijne foutmelding "Oeps, technisch probleem". Hoe kan ik dit aan de praat krijgen?
Bladzijde 1 / 1
- probeer met een andere browser
- adblockers kunnen ook voor problemen zorgen, dus als je die gebruikt zet die even uit om te proberen of het dan lukt.
PS: deze tips eens nalezen > hier
- adblockers kunnen ook voor problemen zorgen, dus als je die gebruikt zet die even uit om te proberen of het dan lukt.
PS: deze tips eens nalezen > hier
Heb op 3 verschillende browsers geprobeerd, slechts 1 van de 3 had een adblocker die ik moest afzetten om in te loggen.
Maar krijg dezelfde fout in elke browser.
Maar krijg dezelfde fout in elke browser.
PS: deze tips eens nalezen > hier
Anders best wachten tot iemand van proximus team hier dit verder voor je wilt onderzoeken.
zij kunnen ook die poorten open zetten voor u.
Anders best wachten tot iemand van proximus team hier dit verder voor je wilt onderzoeken.
zij kunnen ook die poorten open zetten voor u.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.