Beantwoord

Poort 80 deblokkeren in MyProximus

  • 20 December 2017
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Proximus blokkeert standaard poort 80. Ik moet dit deblokkeren teneinde mijn recorder te kunnen bereiken.

Onderstaande link zegt dat je dit zelf kan aanvragen via MyProximus
via de button 'Bekijk mijn Producten'

Deze button staat niet op mijn MyProximus account.
Kijk ik ernaast of is dit oude informatie? wat zijn alternatieve methoden om deze poort te deblokkeren? de nachtdienst-support kan niet helpen.

dank


https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/internetpoorten-openen.html
icon

Beste antwoord door ThomasP 22 December 2017, 09:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Vincec, normaal gezien moet je dit inderdaad via je MyProximus kunnen aanpassen. Stuur ons even je telnr of klantid door via privébericht naar Het Proximus Team. Dan kijken we dit voor je na!
Proximus blokkeert standaard poort 80. Ik moet dit deblokkeren teneinde mijn recorder te kunnen bereiken.

Onderstaande link zegt dat je dit zelf kan aanvragen via MyProximus
via de button 'Bekijk mijn Producten'

Deze button staat niet op mijn MyProximus account.
Kijk ik ernaast of is dit oude informatie? wat zijn alternatieve methoden om deze poort te deblokkeren? de nachtdienst-support kan niet helpen.

dank


https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_unblock_webtrouble/particulieren/welkom-bij-support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-website/internetpoorten-openen.html


Dit kan en is nog gebeurd (gemeld op het forum) , als je die niet ziet zal iemand van proximus iets aan de settings moeten doen
Reputatie 7
Badge +4
?
MyProximus - Mijn producten - Internet:bekijk & configureer internet opties - instellingen Bbox - lage beveiliging

Reageer