poort 12000 en BBOX2

  • 26 January 2011
  • 8 reacties
  • 1918 Bekeken

sinds ik poort 12000 open heb gezet voor mijn VU+solo valt de email per dag 2 keer uit en wordt deze poort ook 2 x per dag geblokkeerd. Na het rebooten van de BBOX2 werkt dit terug dit is een serieus lastig probleem en wens dit opgelost te zien. Wat kan ik hieraan doen om dit op te lossen. Sommige spreken van een andere router erachter hangen doch ik heb belgacom TV ook en wil dit ook behouden. Kan er iemand mij hiermee verder helpen aub want ik vind echt geen oplossing hiervoor


bedankt alvast



8 reacties

Waarom is poort 12000 hier de laatste tijd zo populair? En waarom zou de bbox deze poort anders behandelen dan alle andere?

Bel eens naar 0800 22 700, doe je probleem uit de doeken en je zal waarschijnlijk een omruilnummer krijgen voor een nieuwe bbox.
een nieuwe BBOX haalt echt niet uit hoor meerdere mensen hebben het al geprobeerd het ligt gewoon aan de modem zelf blijkbaar
Zal het vanavond zelf eens proberen.

Feedback volgt...
Beste jurgenencaro,


u kan mits wat instellen perfect een andere router achter onze Bbox-modem plaatsen. U sluit deze router aan via de LAN 1 of 2 (PC1 of PC2) op de Bbox-modem. De Belgacom-decoder(s) blijven dan gewoon aangesloten op de Bbox-modem.Wij kunnen u echter geen garanties geven dat uw probleem met poort 12000 hiermee opgelost is.


Mvg

Eva van Belgacom
Beste ik sinds vorige week ( na defecte sagem modem ) een bbox 2 modem.
Ik heb daar van de installateur geen handleiding bij gekregen.
Er is daar een usb uitgang aan , kan iemand mij vertellen waar voor die kan dienen ? Alvast bedankt !
Beste jmv,


de usb-poort op de bbox2-modem wordt momenteel niet gebruikt.


Mvg

Eva van Belgacom
Reputatie 3
Badge +2
Het enige wat je met de usb poort kan doen is je ipod opladen :-)

<quote="Eva van Belgacom">
u kan mits wat instellen perfect een andere router achter onze Bbox-modem plaatsen. U sluit deze router aan via de LAN 1 of 2 (PC1 of PC2) op de Bbox-modem. De Belgacom-decoder(s) blijven dan gewoon aangesloten op de Bbox-modem.Wij kunnen u echter geen garanties geven dat uw probleem met poort 12000 hiermee opgelost is.
</quote>

Hmmm... lees ik hier tussen de lijnen dat er inderdaad een probleem is met de port-forwarding van de bbox?

Reageer