Poll: welke HD zender het allerliefste erbij?



Toon eerste bericht

97 reacties

Reputatie 6
Badge +2
En de winnaar is:Food network HD vanaf 2 Mei.

OMG

Net wat we wouden: een Amerikaanse kokkerelle- en lifestylezender. Nog een. Waarschijnlijk heeft Proximus die gratis aangeboden gekregen bij de bestelling van een lading Chips (geen french fries).?
Meerwaarde: 0000


Neen Marleen, Proximus heeft voor € 500 aan hotdogs en hamburgers gekocht en hebben zo die zender gratis aangeboden gekregen, een promotie stunt van de GB. ;)
En inderdaad geen meerwaarde want we worden nu al met talloze kookprogramma's die op diverse zenders uitgezonden worden om de oren geslagen.
Reputatie 5
Badge +1
En de winnaar is:Food network HD vanaf 2 Mei.
Px heeft er warempel een handje van weg om te investeren in afgeleefde produkten, kluiven die geen hond meer lust: 57 channels and nothin' on. Maar creatieve innovatie, ho maar!
Reputatie 7
Badge +1
Wordt echt tijd dat PX met de HD zenders gaat beginnen. Maar ze moeten ook zorgen dat de basis, ADSL2-VDSL, voor iedereen aanwezig is. Dat vind ik ook belangrijk.
Ik denk Food network HD vanaf 2 Mei een antwoord is op Njam van Telenet, hebben terug een zender erbij waar je om de 10 minuten reclameblokken mag voor uitspoelen. En die bijna niemand zal bekijken.
kookprogramma's en kookboeken dat is nu iets waar we allemaal zitten op te wachten, je zou er voor minder beginnen van te koken vanbinnen :-)))
Reputatie 6
Badge +2
kookprogramma's en kookboeken dat is nu iets waar we allemaal zitten op te wachten, je zou er voor minder beginnen van te koken vanbinnen :-)))

Zolang je maar niet overkookt is het in orde. :8
Reputatie 5
Badge +2
Food Network vind ik persoonlijk geen slechte zender. Alleen is er een ondertitelingsprobleem (ondertiteling flasht kort en zakt naar beneden).

Voorts word ik het beu om die banner op NPO3 te zien in mega grote letters. Ik heb het gevoel dat ik naar illegale stream aan het kijken ben. Gewoon in HD en SD (via downgrade van HD naar SD) aanbieden!
Voor mij is het heel simpel hoe meer zenders, liefst in HD natuurlijk, hoe meer iedereen aan zijn trekken komt en hoe meer iedereen tevreden.
Want er zijn nu ook veel zenders in het standaard pakket die ik nooit bekijk, maar daar heb ik tenslotte totaal geen last van.
Ideaal zou natuurlijk zijn dat ieder zijn eigen pakket zou kunnen samenstellen met zijn eigen voorkeurzenders, want hoe meer hoe liever zou natuurlijk niet mogen eindigen in hoe duurde hoe liever 😉
Reputatie 7
Badge +1
Volledig mee eens. Pakken het basis pakket van Scarlet en van daaruit uitbreiden. Dan zullen denk ik de kosten wel mee vallen.
Valt wel op dat er geen reacties komen op dit item over uitbreiding HD zenders van de community managers van PX. Moeten ook wel iets gaan doen aan de banner op NPO3. Lijk wel dat ik naar satelliet tv aan het kijken ben daar is dat ook, alleen de kwaliteit SD zenders PX is slechter.
De dag dat een aanbieder de klant de keuze geeft op welke zenders hij wil ontvangen en enkel betaalt voor die zenders die zijn interesse hebben. Die zal schitteren tot en met en klanten winnen met die formule.

Zoals 2/3 van de klanten betaal ik voor zenders die ik nooit bekijkt. Ik kijk nooit naar zenders die niet in Vlaams zijn of met ondertiteling, heb geen bal interesse in andere zenders omdat ik die taal niet machtig bent.

En wat ik uitrekkend kan ik met het huidig aanbod in mijn Maxi pakket 80% van de zenders verwijderen die ik nooit bekijkt, maar ik betaal er wel voor.
Tussenstand 29/05/2016 top 3 HD zenders die erbij moeten komen (om te beginnen):

1) NPO 1, 2, 3
2) Vitaya, National Geographic, Andere
3) BBC One & Two
Reputatie 6
Badge +2
Tussenstand 29/05/2016 top 3 HD zenders die erbij moeten komen (om te beginnen):

1) NPO 1, 2, 3
2) Vitaya, National Geographic, Andere
3) BBC One & Two


BBC Four niet vergeten.
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb al gemerkt dat al deze bovenstaande zenders intussen bij Proximus van HD naar SD gedowngraded worden. Hopelijk kunnen ook de abonnees weldra deze zenders in HD bekijken en niet enkel Proximus intern!
Reputatie 2
Ik ben na 10-jaar EDPnet en satelliet-tv-TV-VL nieuw bij Proximus, hoofdzakelijk voor het belgisch voetbal.
Ik heb lang getwijfeld of ik TN of PX zou kiezen.
Ik wil het bij PX proberen omdat in mijn geval TN als uitbuiter overkomt omdat ze mij willen doen betalen voor zaken waar ik geen behoefte aan heb (100Mb/s is voldoende maar 150 GB volume niet; PLAY is nog OK (al wil ik enkel natuur&docu zenders), maar PLAY MORE niet omdat ik enkel SyFy wil en tenslotte wil ik enkel het belgisch voetbal maar niet alle sport van PLAY SPORTS).
Ik ben het eens met de mening van vele anderen in deze discussie: er wordt duidelijk meer gedaan voor franstaligen en het HD-aanbod is te beperkt.
Ik kan ook niet begrijpen waarom ik zelfs met mijn multi boeket niet naar NGC in HD kan kijken. Dit is toch zowat de belangrijkste docu-zender. Dit wordt wellicht een breekpunt aan het eind van mijn 6-maand promotie.
Verder is het toch geen luxe vraag om Vitaya en Focus in HD te kunnen zien, alsook de 3 publieke zenders uit Nederland.
Waarom overigens zijn er zoveel commerciële zenders uit Frankrijk en geen uit Nederland?
Ik vind dat je gewoon de best mogelijke beschikbare beeldkwaliteit moet bieden aan ALLE klanten... en misschien wat minder dividenten en bonussen?
Ik snap dit ook niet riji dat PX maar Amerikaanse zenders blijft geven en geen zenders uit Nederland. Heb dit al aangekaart dat Wallonië veel meer aanbod geeft op Franse zenders dan Vlaanderen, nochtans genoeg zenders in NL. En PX blijf maar stilzwijgen , wij willen klaar en duidelijke uitleg
Tot op heden nog geen nieuw nieuws onder de zon wat betreft 'gevraagde' HD-zenders.
Het laat de meesten hier toch niet onberoerd, op dit moment is dit topic al bijna 2000x bekeken, bijna 100 reacties.
Reputatie 7
Badge +1
Bij de mensen niet maar bij PX wel. Die maken zich niet druk hierover. Vind dit heel jammer. Die hebben op dit moment zoveel klanten dus 100 reacties is niks voor PX.
Q1/2016
Het totaal aantal tv-abonnementen bedraagt 1.795.000, een toename van + 35.000 nieuwe abonnementen in het eerste kwartaal (+8,3% op jaarbasis).
Dus inderdaad 100 reacties is een heel klein percentage ;-))
Reputatie 7
Badge +2
En er kwamen wel andere zenders in HD bij ipv. de gevraagde zenders: Plattelands TV, TLC is van SD naar HD gegaan, Food Network HD en voor de Franstaligen Studio 100 HD, en Dobbit HD. Ik spreek me hier niet uit over het aanbod en of dat al dan niet goede zenders zijn, maar ze kwamen er wel bij.
Zou het niet veel gemakkelijker zijn na maanden gokken en zagen als klant dat PX ons eens antwoord hoe het nu juist zit betreffende de toekomst op tv gebied.

Wat mij vooral interesseert is waarom wij geen Nederlandse zenders krijgen RTL enz... en in Wallonië kan het wel betreffende aanbod van privé zenders. http://www.kadaz nl/tv-zenders in Nederland.

En waarom dubbel zoveel zenders in HD in Wallonië dan in Vlaanderen meer dan dubbel. http://support.en.proximus.be/euf/assets/pdf/tv-channels-wallonia.pdf
Reputatie 7
Badge +1
Zou het niet veel gemakkelijker zijn na maanden gokken en zagen als klant dat PX ons eens antwoord hoe het nu juist zit betreffende de toekomst op tv gebied.

Wat mij vooral interesseert is waarom wij geen Nederlandse zenders krijgen RTL enz... en in Wallonië kan het wel betreffende aanbod van privé zenders. http://www.kadaz nl/tv-zenders in Nederland.

En waarom dubbel zoveel zenders in HD in Wallonië dan in Vlaanderen meer dan dubbel. http://support.en.proximus.be/euf/assets/pdf/tv-channels-wallonia.pdf

Draait allemaal om commerciële belangen. De commerciële zenders willen niet dat hun doelgebied grensoverschrijdend ook door buitenlandse zenders deels wordt overgenomen.
Reputatie 7
Badge +1
Waarom zou PX reageren. Krijgen er zoveel klanten erbij dus wij doen het goed. Nee PX laat niet in de kaarten kijken en laat de Vlaamse TV kijker in de kou staan.

Reageer