Beantwoord

Pokémon GO werkt niet bij mij

  • 12 August 2016
  • 10 reacties
  • 860 Bekeken

Algemene vraag

Pokemon Go werkt niet meer bij mij , app zegt de heletijd geen locatie terwijl mijn locatie en mobiele internet aanstaat daarstraks 6000 gebeld zeggen de medewerkers dat het alleen op abbonament werkt terwijl er niks op de proximus aanbieding staat dat je een abbonament of herlaadkaart nodig hebt om het te spelen mijn herlaadkaart is altijd tijdig herladen geweest.

Kan iemand mij daarmee verder helpen ?
icon

Beste antwoord door Jimmy O 19 August 2016, 15:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 6
Badge +3
1) dat de app niet werkt heeft uiteraard niets te doen of de data nu gratis is of niet (herlaadkaart of abo maakt trouwens niet uit)
2) Kun je ons wat meer info geven over welk toestel je hebt, de exacte foutmelding, ....
3) als je de maps app gebruikt, werkt de gps dan?
Mijn toestel is Motorola G4 Plus heb de applicatie al verwijderd en terug geïnstalleerd en dit werkt ook niet en als ik via de maps app ga werkt mijn gps ook niet alleen via wifi wel
Reputatie 6
Badge +3
Dan denk ik dat je gps op de een of andere manier toch uit staat.
Ik hoop dat volgende linken je helpen

een topic over GPS op Motorolas
meer info over hoe aan en uit zetten
Misschien heb je bij je Google Play Restrict background Data aanstaan? De app heeft Google play nodig.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Matthew,

Het probleem ligt wsl aan een instelling op je telefoon.

Ga naar Instellingen - Ontwikkelaarsopties - en dan onechte locaties uitschakelen.

Als je ontwikkelaarsopties er niet hebt tusen staan in je lijst doe je eerst dit

Om de opties voor ontwikkelaars in te schakelen, ga je naar Instellingen > Over de telefoon > Build-nummer, waarna je ongeveer tien keer op het build-nummer moet drukken. Vervolgens verschijn de sectie ‘opties voor ontwikkelaars’ in de lijst met secties onder Instellingen

Mvg,

OdB
In de radio juist gehoord dat de pokemon programma makers het systeem stil gelegd hebben maar ik was te laat om de uitleg te horen.
Nu raden ze aan van je mobielken eens te heropstarten als het niet lukt via 3G
melding via Proximus.be/myproximus :

Reputatie 6
Badge +3
Elsa,

Dat is juist, maar het probleem van Matthew is van 12/08 en dit ligt aan de instellingen van de telefoon.

Mvg,

OdB
Was maar ter info hoor, voor wie het hem interesseert tenminste 😉
Vandaag gelezen in het dagblad