Beste,
Met veel plezier had ik kennis genomen van jullie actie om alle data gebruikt op de app Pokémon Go, gratis te maken.
Gisterenavond heb ik hier uitgebreid van gebruik gemaakt;
toen ik echter vanmorgen mijn MyProximus applicatie opende, schrok ik:
alle data van die avond is mij aangerekend (om en bij de 300MB) !
Graag had ik hierover een advies of een oplossing.
Alvast bedankt.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb je bericht verplaatst naar dit subforum.
Heb je deze post al gelezen, JeGo97:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/gratis-data-voor-pokemon-go-das-gewoon-de-max-35224/index1.html#post554149
Groeten,
Wim
Heb je deze post al gelezen, JeGo97:
https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/gratis-data-voor-pokemon-go-das-gewoon-de-max-35224/index1.html#post554149
Groeten,
Wim
Bedankt voor de snelle respons, ik had al heel wat rondgekeken hier maar deze boodschap had ik nog niet gelezen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.