Ik wil hier toch even zeggen dat de medewerkers een dikke pluim verdienen , ik had een probleem en dat is via de medewerkers hier heel vlug opgelost. Er verschijnen zoveel negatieve dingen maar ik vind als er iets goed gedaan wordt mag het ook wel eens gezegd worden.
medewerkers bedankt voor jullie hulp
roosie.
Dat er ook veel positieve dingen bij Proximus gebeuren, kan je gemakkelijk afleiden uit het percentage negatieve meldingen die hier maar gepost worden tov het totaal aantal klanten die ze hebben, maar daar dient nu een Forum spijtig genoeg voor om problemen te melden en gelukkig af en toe eens iemand zoals u die ook het positieve meldt
A
Beste,
Al onze medewerkers danken u voor deze positieve feedback. We willen daarnaast iedereen op het forum bedanken voor jullie begrip wanneer het wat langer duurt om jullie van antwoord te kunnen voorzien. Wij trachten iedereen steeds zo spoedig mogelijk verder te helpen waar mogelijk.
Met vriendelijke groeten,
JG.
Al onze medewerkers danken u voor deze positieve feedback. We willen daarnaast iedereen op het forum bedanken voor jullie begrip wanneer het wat langer duurt om jullie van antwoord te kunnen voorzien. Wij trachten iedereen steeds zo spoedig mogelijk verder te helpen waar mogelijk.
Met vriendelijke groeten,
JG.
Ik denk dat ik ook weet hoe het komt dat ik ze zo moeilijk over 2 dagen te pakken kreeg.Dat zal zijn omdat ze waarschijnlijk met jou bezig waren.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.