Plotseling geen internet, email, gsm en tv meer.

  • 13 May 2014
  • 1 reactie
  • 275 Bekeken

  • Rising star
  • 19 reacties

Gisteren 12/05/2014 stelde ik plots vast dat alle diensten van belgacom/proximus niet meer werkte. Eerst dacht ik aan technische storing, maar toen het maar bleef duren besloot ik toch maar eens te bellen naar de klantendienst.


Ik ben in het buitenland, en via een buitenlandse provider kon ik op het internet, eservices om het telefoon nummer op te zoeken.


Tot mijn verrassing zie ik daar een factuur van €81.


Wat blijkt nu, deze factuur van €81 was van maart. In maart ben heb ik me in belgacom winkel van leuven laten ompraten om mijn tv/internet abonnement te laten optimaliseren en tegelijkertijd proximus erbij te nemen.


Mijn verrassing echter, ik kan me niets van een factuur herinneren!!!!! Ik heb netjes april betaald, geen enkele melding van 'let op, staat nog iets open'. Ik ging er dus gewoon van uit, tot en met april, alles betaald volgens de regels.


Idem voor mei, netjes alles betaald, geen enkele melding van Maart.


Die 81 euro zou ergens een samenraapsel zijn van kosten voor/tijdens en na het optimaliseren van mijn abonnement en is voor mij plotseling uit de lucht komen vallen.


Tot gisteren dan, alles geblokkeerd. Zomaar zonder waarschuwing alle diensten van belgacom/proximus blokkeren vind ik schandalig en een modern bedrijf onwaardig.


Er is geen enkel mailtje, SMS of telefoontje geweest met let op, we gaan u afsluiten omdat er een probleem is. Ik moest het zelf uitzoeken omdat mijn mail niet weer werkte!!


Klantendienst proberen te bellen, via mijn buitenlandse telefoon en Skype, want proximus telefoon geblokkeerd. Heeft dit veel bloed zweet en tranen gekost. Geboden oplossing, eigenlijk geen 😞.


Wat moet ik doen, via telefoon heb ik een betalingsreferentie gekregen, en na uitvoering, over 3 a 4 dagen zal alles wel terug werken. Met gisteren erbij, vandaag, + 3 à 4 dagen, is bijna een week zonder mail en gsm, gewoon omdat men ergens een factuur heeft opgemaakt. Ergste van de zaak vind ik, dat een communicatiebedrijf als belgacom zelf niet eens de moeite neemt om een klant via mail/telefoon/sms, maakt me niet uit, te contacteren om te melden dat er ergens iets fout aan het lopen is. Blokkeer maar gewoon en laat de klant het maar uitzoeken.


ik zal jullie op de hoogte brengen van het vervolg,


kan er eigenlijk nog niet uit, 20 jaar klant, alle maanden netjes betaald, en nu dit, ben er niet goed van.

1 reactie

Beste eddy,
Er werd een herinnering per post verstuurd.
Ik heb nu uw betaling bevestigd in ons systeem.
De opdracht is gegeven om alles terug in dienst te zetten.
Met vriendelijke groeten,
Eva

Reageer