Skip to main content
Beste mensen,ik moet toegeven dat ik de laatste weken geen testje meer deed,maar vandaag bemerk ik plots dat de snelheden van mijn internetverbinding gestegen zijn.Upload is het plm 3,2 en download zo'n 23,85 en nu had ik graag geweten wat er kan veranderd zijn daar men me onlangs in een Belgacomshop nog beweerde er niet meer uit te krijgen.Ik ben me bewust dat ik hier voor sommigen een luxeprobleem heb maar nieuwsgierigheid kan je niet zomaar uitschakelen.Kan er iemand licht in de duisternis laten schijnen? Bedankt bij voorbaat.

Mijn Login is fa270594

Ik vermoed dat uw VDSL-profiel werd verhoogd naar 25/3,5 (of naar 30/6 met een Favorite abonnement).

Zijn er onlangs geen werken gebeurd in uw buurt?

hoger profiel wellicht ja, hoe ben je eraan gekomen... moeilijk te zeggen...

misschien plaatsing van een vdsl boost box , brengt de klanten dichter bij de ROP

of er was iets mis in de ROP zelf

persoonlijk heb ik lang op 16.5/2 profiel gestaan, ondanks het feit dat ik op 364 meter van de ROP zit, met een verzwakking van 0,36 dB.

uiteindelijk heb ik een technische interventie moeten aanvragen omdat m'n tv/internet af en toe uitviel. technieker is dan geweest, wat hij juist gedaan heeft weet ik niet, maar daarna stond ik op 30/6 en had ik van die disconnects geen last meer

mvg

Reageer