Plots hoog verbruik

  • 31 October 2012
  • 1 reactie
  • 495 Bekeken





Vorige maandag heb ik een nieuwe GSM Samsung GT-s5360 (smartphone) aangeschaft. Daarnet kreeg ik telefoon van Belgacom dat mijn verbruik al op 85€ staat !!! Dat was de bedoeling niet want ik heb niet gesurft.


Die persoon zegt mijn internet nu geblokkeerd te hebben, maar hoe kan ik dit verifieren. EN hoe kan dit opgelost worden. Die persoon sprak van de klantendienst te contacteren maar daar geraakte ik niet binnen.


Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?


Ik heb nu het MTV generation 15 abo van 12€.


Dank u







1 reactie



Met al die automatisch instellingen die de modale burger geen weet van heeft zijn natuurlijk altijd goeie bronnen van inkomsten voor de providers.



ik neem het vaak op voor de klant in strijd tegen de providers, maar niet echt in dit geval.... want de klant koopt zich een smartphone, dan moet hij ook de gevolgen dragen vind ik.... uiteindelijk is het de bedoeling van een smartphone op internet te gaan, apps te gebruiken/downloaden, deze mogelijkheden moeten dan ook geboden worden. indien de klant geen data wenst te verbruiken dan moet hij de handleiding van z'n toestel checken of kan zelfs data laten afzetten via klantendienst, ofwel geen smartphone kopen


dit gezegd zijnde, als je per ongeluk zoveel data verbruikt hebt kan je misschien nog wel een geste krijgen van klantendienst


mvg



Reageer