Plots heel hoog mobiel verbruik zonder directe aanwijzing

  • 17 December 2016
  • 5 reacties
  • 700 Bekeken

Mijn vrouw kreeg plots een sms dat haar mobile surfvolume opgebruikt was en kort daarna enkele dat ze over haar verbruik zat voor 10€ dan voor iets meer en uiteindelijk nu een 50€!
Normaal kan mijn vrouw onmogelijk haar mobile opgebruikte met een mailtje te controleren en eens iets op te zoeken.
En nu plots dit onverklaarbaar verbruik. Ikzelf gebruik het mobiele internet veel meer maar dan nog kan ik mijn limiet niet bereiken.
Hoe kan dit plotseling?? Ik heb nog geen factuur gekregen want we zitten nog maar net halfweg de maand.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Op myproximus zie ik zelfs verbruik op een simkaart die ik jaren geleden in de vuilbak gekieperd heb. (Vanwege geen tablet meer)
Rare dingen bij Proximus gaande...
Hier hetzelfde. Sms van 10euro erover en nu ineens 60euro op 2dagen...
2maand geleden nog eens geweest en toen werd het gecrediteerd, maar of ze dat nog eens gaan doen....
Identiek hezelfde bij mij. Mijn abo wordt de 19" van elke maand gereset. Bericht op 16/12 sms je data van 1.5 GB is op u wordt op lage snelheid geplaatst. Op 17/12 sms uw factuur is overschreden met 10 euro. Op 18/12 sms U hebt 1.2 GB verbruikt van de 1.5 GB (dat is twee dagen later???) Op 17/12 contact genomen met Proximus livechat, deze kijken na, meneer U zit maar aan 102% van uw vomlume en dat is +0.20 eurocent. Nu blijkt dat ik 43 euro moet bijbetalen, volgen wie volgen kan. Een zeer mooie politiek van proximus, onduidelijkheid creeren daar zijn ze blijkbaar goed in.
Zelfde probleem hier van 15 % naar de volle 100 % in 1 dag zonder enige reden .. met 69 euro extra te betalen de ap heeft zelf aan dat er nog 5.5 mb in mijn abonbement inbegrepen over is waarom dan 69 euro extra ???
Reputatie 2
Mijn vrouw kreeg plots een sms dat haar mobile surfvolume opgebruikt was en kort daarna enkele dat ze over haar verbruik zat voor 10€ dan voor iets meer en uiteindelijk nu een 50€!
Normaal kan mijn vrouw onmogelijk haar mobile opgebruikte met een mailtje te controleren en eens iets op te zoeken.
En nu plots dit onverklaarbaar verbruik. Ikzelf gebruik het mobiele internet veel meer maar dan nog kan ik mijn limiet niet bereiken.
Hoe kan dit plotseling?? Ik heb nog geen factuur gekregen want we zitten nog maar net halfweg de maand.

Heb dat ook voor had maar moet eerlijk toegeven dat hebben ze in orde gebracht maar wel eerst betalen he! Nu komen ze af met een openstaande rekening van 4 jaar geleden, waar zijn ze mee bezig !!!!!

Reageer