Beste,
Mijn mobiel internet op gsm is op.
Op 24/06 bel.ik naar de klantendienst voor 500MB extra. Dit was geen probleem tegen een betaling van 5€. Hierdoor kwam mijn totaalsom voor deze maand op 20€.
Gisteren(30/06/2017)bwas ook dit bijna op. Ik bel dus opnieuw voor 500MB extra te vragen. Ik krijg het antwoord dat dit niet met mijn abonnement gaat. Ik moet dit via het werk regelen gezien ik dit abonnement via het werk heb. Wat raar is want vorige week ging dit wel. Vandaag is mijn internet bijna op en zet ik mijn data uit, enkel nog wifi. Nu zie ik via de app dat ik bijna 65€ moet betalen. Ik kan nergens in de app zien waar deze kosten vandaan komen. Ik bel de klanten dienst want op internet staat dat ik deze op zaterdag tot 22h kan bereiken. Maar op het bandje staat dat dit maar tot 18:30 uur is.
Hier zit ik nu met mijn vragen. Ik zou graag een oplossing hebben.
Met vriendelijke groeten een teleurgestelde klant
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.