Beantwoord

Plattelands tv


Heb steeds Plattelandstv op kanaal 95 kunnen ontvangen,

Sinds vervangen van B box is deze zender weggevallen, heb de decoder al laten opnieuw opstarten, maar zender is niet terug.

kan iemand mij helpen ?
thx
icon

Beste antwoord door Wim VL 19 July 2016, 12:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

15 reacties

Staat die mss op een ander kanaal dan ! scroll eens door de tv gids of je deze zender ergens tegenkomt;
anders eens als volgt proberen:
decoder zonder stroom
bbox zonder stroom en na 5 seconden terug opzetten en wachten tot DSL lampje continu blijft branden
Nu pas de decoder terug onder stroom zetten
dank U voor de vlugge reactie.
heb de tv gids geraadpleegd en de zender staat is nergens meer terug te vinden..?

wat nu ?
Even nagecheckt bij mij thuis betreffende Plattelands tv is zender die ook niet bekijk maar ik kan hem wel ontvangen.
dank U voor de vlugge reactie.
heb de tv gids geraadpleegd en de zender staat is nergens meer terug te vinden..?

wat nu ?
zet even de decoder zonder stroom (stekker uittrekken of via schakelaar achteraan) en als je de zender nog niet ziet dan
eens als volgt proberen:
decoder zonder stroom
bbox zonder stroom en na 5 seconden terug opzetten en wachten tot DSL lampje continu blijft branden
Nu pas de decoder terug onder stroom zetten
Even nagecheckt bij mij thuis betreffende Plattelands tv is zender die ook niet bekijk maar ik kan hem wel ontvangen.
soms is er wel een leuke reportage te zien, en nu hij er niet meer is, mis ik hem zeker...!
Reputatie 7
Badge +4
Dag Arlette,

kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen? Dan bekijk ik het voor je. En plattelands tv is inderdaad een heel goede zender :)

MVG,

Wim
Gelukkig kan je nog in België je mening geven zonder in de gevangenis te vliegen. Zeker niet mijn zender maar ieder mens zijn voorkeur. Moet wel zeggen dat ze er goede documenteren uitzenden maar die vind je ook terug op Discovery .

Maar dan vraag ik mij af PX ik kan die zender ontvangen en andere klant niet meer wat is de reden?
Heb dus, zoals gevraagd decoder zonder stroom, Bbox zonder stroom, alles gedaan zoals je vroeg, geen Plattelandstv te bespeuren, ook niet in de tv gids.?
Wim VL, ben nieuw op dit forum en zou niet weten hoe ik privé een nummer kan doorgeven..?
Reputatie 7
Badge +4
Op mijn naam klikken en dan stuur bericht.
Reputatie 7
Badge +4
Arlette,

je lijn stond op een te lage snelheid om HD zenders te ontvangen. Daar plattelandstv in HD is was dat de oorzaak. Je lijn staat nu terug correct. Kan je eens controleren of het nu ok is?

MVG,

Wim
Hallo Wim,
Kan deze zender terug ontvangen. Hartelijk dank hiervoor.! en van wie dit forum is " Who cares.! " als je maar geholpen wordt...

grtjs
Arlette
Inderdaad daar had ik nu niet meer aan gedacht, maar dan zal je toch nog andere HD zenders niet meer gevonden hebben ook, maar soit dank zij Wim VL is het dan toch wee opgelost en dit is het voornaamste.
"Samen Sterk" 😃
Was mij toch nog niet opgevallen dat er andere ontbraken... In elk geval ook bedankt.
Zonder dank Arlette, de bedoeling is dat we uit dit alles samen op het forum wat kunnen opsteken, enfin dat hoop ik toch 😉