Wij zijn verhuisd sinds 16 oktober, mijn vorige provider was ik meer dan zat dus ik besloot om Proximus internet, tv en de gsmnummers over te laten nemen.... op 16 oktober gebeld, heb wel een bevestiging gekregen dat ze mijn diensten gaan overnemen, maar.... tot op heden nog niet eens een telefoontje of een mailtje met een datum om te komen aansluiten.... Werkelijk?? Duurt een afspraak inplannen echt meer dan een week??
Ik zit dus nog steeds zonder tv of internet... zonder afspraak... misschien heb ik me toch vergist om mijn overstap te maken en kan ik beter overstappen naar Telenet?
Ik ben nog niet eens aangesloten, ik heb al problemen... waarom duurt een afspraak maken zo lang??
Bladzijde 1 / 1
Beste,
heel spijtig om dit nieuws van u te moeten vernemen. Dit is zeker niet de bedoeling. Alvast onze excuses voor al het ongemak.
Ik heb dit opnieuw nagekeken voor u.
Dossier nr 31432162 is hiervoor al aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.
Mvg,
Aw
heel spijtig om dit nieuws van u te moeten vernemen. Dit is zeker niet de bedoeling. Alvast onze excuses voor al het ongemak.
Ik heb dit opnieuw nagekeken voor u.
Dossier nr 31432162 is hiervoor al aangemaakt. De bevoegde dienst zal dit zo spoedig mogelijk oplossen en u ook nog terug contacteren hierover.
Mvg,
Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.