pincode belgacom TV

  • 6 July 2011
  • 9 reacties
  • 3981 Bekeken

Hallo , we hebben onze belgacom decoder op een andere TV aangesloten en nu moeten we die terug instaleren.

We vinden echter onze pincode niet meer. Hoe kunnen we een nieuwe code bekomen , of de oude opvragen ?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Normaal is de standaard pin code 1234

mvg,
Reputatie 7
Badge +1
Klopt, die moet je zelf aanpassen, en als je dat niet gedaan hebt is het nog altijd 1234
pffff blijkbaar is het lijnnummer ook niet gewoon ons telefoonnummer dus kan ik weer op zoek .

Weet iemand raad ?
lijnnummer is normaal wel degelijk jou telefoonnummer hoor?

of moest je geen vaste lijn hebben werd je een fictief nummer toegekend, staat in e-services of op de factuur

begrijp eigenlijk niet goed dat je uw decoder opnieuw moet installeren omdat je een andere tv hebt? toch nog op dezelfde lokatie mag ik veronderstellen?

mvg
Badge
Ik heb dit ook eens moeten doen maar dat was toen een ander geval toen ik die geforceerd had en mijn box kapot was.Ben toen nieuwe gaan halen en heb toen hem volledig moeten instaleren en dat nr er inzetten maar normaal moet je dat dus inderdaat niet doen bij het kopen van een nieuwe tv of zo.Enkel denk ik in mijn geval dus bij nieuwe decoders voor dat nr er in te zetten.
Het is nog steeds op dezelfde lokatie , de Tv waar de decoder op aangesloten stond was die van de kinderen. De TV was stuk dus hebben we de decoder een tijdje niet gebruikt en nu ging ik hem terug aansluiten op de nieuwe TV en eerst kwam er op software updaten en dan vroeg die de taal en lijnnummer en pincode . Ik dacht ook altijd dat je dat maar 1 malig moest ingeven maar blijkbaar is dat niet zo.
en is het ondertussen gelukt?

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Het blijft een raar verhaal....:)
het is gelukt . We hebben onze telefoon ook via onze B-box en blijkbaar heeft die een andere nummer dan ons telefoonnummer.

We gaan binnenkort zien voor een ethernet adopter zodat we ook digitale tv hebben in de living. ben benieuwd of het dan gewoon blijft werken.

Reageer