Philips SNA6600 wireless modem en ipad

  • 18 November 2010
  • 2 reacties
  • 1424 Bekeken

Ik kan mijn ipad niet gebruiken om op internet te surfen thuis. Ik heb een Philips SNA6600 modem van belgacom. De WiFi verbinding komt tot stand maar het is niet mogelijk websites te bekijken. Ik heb al enkele websites bezocht en dit zou mogelijks te maken hebben met de firmware versie van mijn modem. Momenteel is dat versie 0.42 van 2006. Is dit een mogelijke oorzaak en is er geen gevaar als ik die firmware update doe (heb ook belgacom tv)? Ik heb op de belgacom website de updates gevonden maar daar staan er 3 bij, nl PSTN,ISDN en MAC. ALs ik die aanklik staat er op een gegeven moment dat ik het wireless pc profiel moet bewaren, wat dat ook mag zijn. Ben er dan ook maar meteen mee gestopt.


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Wireless profiel bewaren houdt in dat je best je gegevens noteert van je SSID en je paswoord. Deze kan je achteraf ook gewoon terug instellen.
Voor je met de firmware gaat stoeien en mogelijk je modem brickt. controleer eerst eens je draadloze kanaal. Apple producten ehbben vaak problemen met kanalen 1, 12 en 13.

Tevens kan je het beste bij betroffen philips wep security gebruiken. (soms moet je de webkey op je apple ingeven met een dollarteken om aan te geven dat het in hex ingeeft) de p2blue kan wel eens problemen geven met WPA.

Reageer