Skip to main content
laatste weken valt mijn internet continu weg, tv start niet op want bericht modem is niet correct aangesloten, soms terug uit zetten soms een uur wachten eer dat ding opstart

leuk zo thuis komen, willen relaxen en dan dagelijks dezelfde shit

klantendienst bellen helpt niet, compensatie kennen ze niet maar wel vet aanrekenen met die facturen

ben al 40 jaar klant maar heb nu de opzeg gedaan...stopzetting duurt een week met gevolg nog een week betalen voor een zwart beeld en op een af tv

tv overal ???ze kunnen nog niet zorgen dat je thuis tv hebt en een degelijk werkend internet
zou dit je dan niet verder helpen

http://proximus.be/happyhouse
zou dit je dan niet verder helpen

http://proximus.be/happyhouse




Het is al te laat, Duvanvagen heeft alle diensten van Proximus opgezegd en zal dus overstappen naar een andere provider.
zou dit je dan niet verder helpen

http://proximus.be/happyhouse




Het is al te laat, Duvanvagen heeft alle diensten van Proximus opgezegd en zal dus overstappen naar een andere provider.


Mijn tekst was inderdaad niet volledig correct en moest zijn:

zou dit je dan niet verder geholpen hebben

😄

wat "easy switch" toch allemaal niet meebrengt hé 😃

Reageer