persoonlijke TV Gids

  • 5 November 2013
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken


Op mijn oude decoder kon ik via het menu naar tv-gids en mijn persoonlijke tv gids selecteren.


Als ik daarna naar tv gids ging, kreeg ik altijd enkel de lijst van mijn geselecteerde zenders te zien.


Nu heb ik nieuwe decoder (andere was defect) en zie ik die mogelijkheid niet meer om mijn persoonlijke tv gids te selecteren ?


Iemand die hier info over heeft ?





Bovendien zie ik als bovenste zender bij tv gids zender met nummer 865 en nie de zender die bij mij nummer 1 heeft ?





Alvast bedankt.

2 reacties



Bovendien zie ik als bovenste zender bij tv gids zender met nummer 865 en nie de zender die bij mij nummer 1 heeft ?



Dit klopt dit heb ik ook op mijn V5 decoder.


Persoonlijke TV Gids, 'k zou moeten zoeken maar ik dacht dat die enkel bij de V3 bestond


ter info; volgorde veranderen
Reputatie 7
Badge +1


Ik heb daar alleszins nog niks over gehoord. Je kon toen een hoop zenders die je niet interesseerden wegvinken, zodat die niet zichbaar waren in je eigen TV-gids. Het was wél een illusie dat je bv. voor elke decoder/TV in huis een aparte TV-gids kon maken met een eigen volgorde van de zenders. Want als je zenders verplaatste op één decoder, waren ze ook op de andere decoders verplaatst. Verplaatsen is trouwens niet écht zo, want je kunt enkel zenders verwisselen van plaats met andere; enkel met wat creativiteit krijg je dan de zenders in je eigen volgorde. In de nieuwe interface van Telenet 'Yelo TV' werkt het nu op dezelfde manier als bij Belgacom, waar het vroeger iets simpeler was (je kon toen een aantal zenders opzij zetten in een andere kolom en dan daarna naar rechts op een vrije plaats invoegen).







Reageer