Beantwoord

Personaliseren van de zenders naar gebruiker

  • 18 October 2016
  • 4 reacties
  • 140 Bekeken

  • Apprentice
  • 1 reactie
Vroeger kon je zelfs je zenders op de TV uitkiezen of annuleren en dit bundelen naar jouw persoonlijke keuzes; dit gezien er veel zenders zijn die ik niet nodig heb en nooit bekijk.
De dubbele zenders in HD en gewoon zijn dubbel; kan men de gewone zenders uitschakelen.
Bestaat deze optie nog?
Dit gezien het verplaatsen van zenders geen optie is en te veel tijd vraagt.
icon

Beste antwoord door RobrechtB 18 October 2016, 21:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dit is nog steeds mogelijk.

Via volgende link kan je meer info vinden.

http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_order_set/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/instellingen-aanpassen/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html
ik begrijp niet dat je op mijn vraag geen duikelijke oplossing hebt.
u bent zoals de politiekers; mijn vraag verwaarloos te maken.

dus mijn vraag was duidelijk en hierop wens ik eeen antwoord; doch geen andere vuitsluitsel.

Neem u verantwoordelijk op en ga naar u directie om dit aan te kaarten; dit is een commerciel en marketing operator waardigheid.

Volg niet uw scherm met voorgestelde antwoorden naar ga voor uw .... u weet wel beter ... durf dus actie te ondernemen.

ddg
g
Reputatie 7
Badge +4
Het is niet meer mogelijk een persoonlijke TV gids te maken. De enige optie die je hebt is de zender volgorde aan te passen.

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Reputatie 7
Badge +6
Ddg,
Er is geen enkele reden om onvriendelijk en grof te reageren op de post van mijn collega's. We willen u alleen maar helpen.
Antwoord werd gegeven. Ik sluit deze thread.