Beantwoord

Periodiek geen internet

  • 25 November 2017
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

De afgelopen 6 7 maanden hebben wij tamelijk veel last met internet. Ik heb al online opgezocht maar niets gevonden. Periodiek, ergens tussen elke 3 tot 5 weken valt op een dag alle verbinding met het internet weg en werkt niks om deze terug te krijgen. Modem reset, aan en uit doen, andere vsl poort gebruiken. Niets werkt. Meestal komt het internet af en toe terug maar na even deze te gebruiken valt ze weer weg voor onbepaalde duur. De lichtcode die dan brandt vind ik ook niet terug. In de foto de lichtjes die branden als het probleem zich voordoet. Heb al online de lijn laten controleren maar is niets mis mee.
icon

Beste antwoord door SamuelD 25 November 2017, 16:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik zie geen signaal op je lijn, heb je de modem al eens volledig herstart ? Heb je ook al eens nagekeken dat alle kabels correct zijn aangesloten op de modem? Stuur gerust een privé bericht naar Het Proximus Team met enkele datums wanneer er een technieker ter plaatse kan komen om dit te verhelpen.
Ja altijd proberen we eerst te herstellen door opnieuw op te starten of kabel uit te trekken en terug in te steken. Kabels zitten zoals normaal. Het is gewoon om de zoveel weken een dag dat het niet werkt.
TUI:
betekenis controlelampjes van de modem:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_led/particulieren/support/internet/internet-thuis/installatie-en-kabels/controlelampjes-op-uw-modem.html

Reageer