Sinds 2 dagen doet zich hetvolgende voor:
In Zwitserland kan ik niet mobiel surfen of 4G activeren.
In alle andere landen in Europa gaat dat wel.
De instellingen staan ingesteld volgens instructies
Hoe kan ik dit oplossen
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
zie ook
kijk ook eens naar de antwoorden van vroeger al op het forum
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/pdp-identiteit-niet-geaccepteerd-39797
andere topics in het zelfde verband > Pdp identiteit niet geaccepteerd
NB: normaal wordt er gevraagd van een privébericht (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) te sturen maar of er op een zondag gaat op gereageerd worden, daar vrees ik een beetje voor
zie ook
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/pdp-identiteit-niet-geaccepteerd-39797
andere topics in het zelfde verband > Pdp identiteit niet geaccepteerd
NB: normaal wordt er gevraagd van een privébericht (https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) te sturen maar of er op een zondag gaat op gereageerd worden, daar vrees ik een beetje voor
Hey Peter!
Zou je even je klantgegevens kunnen doorsturen vie privébericht ajb ?
Ik kijk het graag voor je na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Cindy
Zou je even je klantgegevens kunnen doorsturen vie privébericht ajb ?
Ik kijk het graag voor je na.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Cindy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.