Hoe kan ik bovenstaand probleem oplossen? Heb dit telkens als ik in het buitenland zit.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Christophe,
Deze foutmelding komt vaak voor in geval van een blokkering op je oproepnummer en/of foutieve instellingen in het toestel.
Kan je me via een privé bericht even je betrokken klantgegevens en korte omschrijving vermelden? Een prive bericht kan je me sturen via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes Inge
Deze foutmelding komt vaak voor in geval van een blokkering op je oproepnummer en/of foutieve instellingen in het toestel.
Kan je me via een privé bericht even je betrokken klantgegevens en korte omschrijving vermelden? Een prive bericht kan je me sturen via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes Inge
Dag Inge,
Mijn GSM nummer is 0499/en mijn klantnummer 6xxx.
Telkens als ik in het buitenland ben krijg ik de foutmelding dat de PDP-identiteit niet wordt geaccepteerd. Mijn gsm toestel is een iPhone 6S.
Gr. Christophe
Mijn GSM nummer is 0499/en mijn klantnummer 6xxx.
Telkens als ik in het buitenland ben krijg ik de foutmelding dat de PDP-identiteit niet wordt geaccepteerd. Mijn gsm toestel is een iPhone 6S.
Gr. Christophe
FYI : pas op met plaatsen van privé gegevens in het openbaar
beter doorgeven in Privébericht, via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
beter doorgeven in Privébericht, via volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Oke bedankt, ik heb de gegevens via een privébericht gestuurd. Hoe kan ik het vorige bericht verwijderen?
Kan je zelf niet, alleen binnen een uur kan je de privé gegevens aanpassen/ wissen, door op > "opties" > "bewerk" te klikken onderaan rechts van je bericht (bericht mag wel niet volledig leeg zijn, dit wordt niet aanvaard)
je kan het ook vragen aan Wim van Proximus om je bericht volledig te wissen of aan te passen als het bericht al langer dan een uur gepost geweest is, door een privébericht te sturen naar https://nl.forum.proximus.be/members/wim-51546
je kan het ook vragen aan Wim van Proximus om je bericht volledig te wissen of aan te passen als het bericht al langer dan een uur gepost geweest is, door een privébericht te sturen naar https://nl.forum.proximus.be/members/wim-51546
Beste,
Ik heb een privébericht gestuurd maar tot op heden nog altijd geen antwoord gekregen!
Kan dit a.u.b. nagekeken worden!?
Gr. Christophe
Ik heb een privébericht gestuurd maar tot op heden nog altijd geen antwoord gekregen!
Kan dit a.u.b. nagekeken worden!?
Gr. Christophe
Dan zou ik nog opnieuw ene sturen om te vragen of ze dit reeds nagekeken hebben.
Heb ik 2 dagen geleden ook al gedaan... maar nog altijd geen reactie.
Hier is er van iemand ook zo een melding en weet niet of het daar ook al opgelost is:
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/pdp-identiteit-39862
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/pdp-identiteit-39862
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.