Enkele weken geleden heb ik telefonisch gevraagd om over te schakelen op Comfort (ipv Favorit). Toen heb ik nog benadrukt dat ik ook Pc-security had. Maar nu blijkt het gedeactiveerd te zijn. Wat moet ik doen om vanavond nog te kunnen surfen?
Bladzijde 1 / 1
heb je Pc-security persé nodig om te surfen? er zijn wel gratis alternatieven te vinden zenne
mvg
mvg
Ja, ik heb effe Avast geinstalleerd. Vanmorgen zat de code in mijn mailbox. Ik verkies toch een Norton boven een gratis antivirusprogramma. En Norton is fel verbeterd de laatste jaren.
Groetjes
Groetjes
Is PC security (Norton) gratis bij Internet favorite ?
en wat houd dit in, kan je Norton dan installeren op 1 pc of meerdere?
Nu heb ik "Norton Internet security" op mijn laptop.
En een verlenging van een abonnement kost :
Abonnement voor 2 jaar 124,99 €
Abonnement voor 1 jaar 64,99 €
en wat houd dit in, kan je Norton dan installeren op 1 pc of meerdere?
Nu heb ik "Norton Internet security" op mijn laptop.
En een verlenging van een abonnement kost :
Abonnement voor 2 jaar 124,99 €
Abonnement voor 1 jaar 64,99 €
pc security is NIET gratis bij favorite, kost €5/maand (wel gratis bij internet intense)
echter is pc security gratis in onderstaande packs met favorite (enkel in deze!)
pack internet favorite + tv
pack internet favorite + telefonie
bij andere packs met internet favorite is pc security een optie voor 5 euro per maand
mvg
echter is pc security gratis in onderstaande packs met favorite (enkel in deze!)
bij andere packs met internet favorite is pc security een optie voor 5 euro per maand
mvg
Ok, maar kan je Norton pc security dan installeren op je pc (hoeveel pc's) ?
Ik heb nu: "Pack Telephony + Internet Favorite + TV Comfort"
dus dan zou dit in mijn geval gratis zijn !
Ik heb nu: "Pack Telephony + Internet Favorite + TV Comfort"
dus dan zou dit in mijn geval gratis zijn !
neen ricy, enkel in pack met die 2 componenten zoals hierboven staat is het gratis.
de logica hier achter is dat als je een pack hebt met meer dan 2 produkten al van andere voordelen geniet
ik krijg ook de indruk dat PC security niet bestaat voor favorite, maar dat het kind een andere naam kreeg, nl Multi Security
zie ook : https:///posts/7295b29b55
op 1 pc kan je dat dan installeren per licentie / max 4 licenties per internetaansuiting
mvg
de logica hier achter is dat als je een pack hebt met meer dan 2 produkten al van andere voordelen geniet
ik krijg ook de indruk dat PC security niet bestaat voor favorite, maar dat het kind een andere naam kreeg, nl Multi Security
zie ook : https:///posts/7295b29b55
op 1 pc kan je dat dan installeren per licentie / max 4 licenties per internetaansuiting
mvg
Ok bedankt xenne, dan kan ik evengoed mijn abonnement "Norton Internet Securety" verlengen.
Beste ricy,
Xenne heeft gelijk :
pc security is NIET gratis bij favorite, kost €5/maand (wel gratis bij internet intense)
enkel in pack met die 2 componenten zoals hierboven staat is het gratis.
Bij internet comfort heet dit pc security, maar bij internet favorite heet dit Multi and Security.
Dit is enkel voor 1 computer.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Xenne heeft gelijk :
enkel in pack met die 2 componenten zoals hierboven staat is het gratis.
Bij internet comfort heet dit pc security, maar bij internet favorite heet dit Multi and Security.
Dit is enkel voor 1 computer.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.