Skip to main content
Beste,

Ik heb alles aangekocht en geinstalleerd om belgacom pc on tv te hebben;

Het enige wat ik heb gekregen na lang telefoneren met jullie hulplijn was een pdf.

op die pdf staat download software via e-service,.

Mag ik vragen waar die software download staat en graag de exacte link erbij, zodat ik er zeker op ben.

Alavst bedankt voor uw hulp en hopend op een snel antwoord!

Mvg,

Alida

U weet allicht dat de TVonPC software niet verder ontwikkeld wordt en dus enkel voor de mensen die dit nog hebben voort in test aangeboden wordt, maar niet verder opgevolgd.. De software wordt vervangen door TV Overal (zie E-services) wat voorlopig maar enkel voor Tablets en Smartphones met Android besturringssysteem beschikbaar is in testfase. Ook het gebruik op PC en op Apple Iphone en Ipad is in ontwikkeling (toelating is bij Apple in onderzoek). Hopelijk is het voor PC tegen einde augustus downloadbaar, voorlopig dus enkel voor Android-apparaten. TVonPC wordt echter niet meer aan nieuwe klanten aangeboden. Het zorgde nl. bij heel wat mensen voor heel wat problemen. Bij mij werkt het echter nog steeds op PC met ethernetkabel aan de modem, maar dus niet draadloos. Met TV Overal gaat men volledig de draadloze toer op, zowal via Wifi als via 3G. Het aanbod van de Samsung Galaxy Tab 7 en 10' kadert in deze nieuwe evolutie. Op deze toestellen werkt het alleszins al. Het gebruikte volume gaat echter wél van je internetvolume af, wat bij TVonPC niet het geval was.

Het verwondert mij dat ze U dat bij de helplijn niet gezegd hebben. Bovendien moest je voor TVonPC buiten een geschikte PC of laptop met minstens 3 Ghz processor en Windows besturingssysteem, ook een internet/TV pack hebben. Je kon hiermee echter ook bestanden van je PC op je TV bekijken (foto's, video's en muziek) via de decoder. Of dit bij TV Overal voor PC nog voorzien zal zijn weet ik niet.

Reageer