Mijn echtgenote heeft een GSM. Die moet alleen dienen om in geval van nood iemand te bereiken en sporadisch om een bericht te sturen of te ontvangen. Dus wordt die eigenlijk heel heel weinig gebruikt.
Enkele jaren geleden heb ik een Pay& Go kaart gekocht en als ik mij nog goed herinner was het een opladen voor € 15,- en dit was voor een jaar geldig zolang dat het belkrediet niet was opgebruikt.
Nu stel ik vast dat het een abonnement geworden is dat om de maand minimum € 10,- kost. Dit is € 120,- per jaar voor 2 oproepen en vier SMS jes plus 2 binnenkomende oproepen.
Is er geen goedkopere formule voor dit minimum belgebruik ??? Graag wat hulp bij de keuze want ik vind geen antwoord op document van 37 pagina's.
Ik heb bij Proximus een vaste lijn telefonie met internet en GSM abonnement. Geen TV, geen mobiel internet. Is het misschien beterkoop om een tweede GSM abonnement te nemen bij het package dat ik nu al heb ??? Of moet ik naar de concurrentie gaan kijken ?
Dank bij voorbaat voor 'n constructief advies.
Bladzijde 1 / 1
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html
Beste Elsa,
Daar was ik ook al achter gekomen. Ik dacht dat mijn vraag duidelijk omschreven is. Maar welk abonnement en/of kaart moet ik kiezen om het beste (koop) aan de behoeften te voorzien ? Er zijn zoveel mogelijkheden en de verschillen zijn voor mij niet duidelijk te achterhalen.
Mvg, JC
Daar was ik ook al achter gekomen. Ik dacht dat mijn vraag duidelijk omschreven is. Maar welk abonnement en/of kaart moet ik kiezen om het beste (koop) aan de behoeften te voorzien ? Er zijn zoveel mogelijkheden en de verschillen zijn voor mij niet duidelijk te achterhalen.
Mvg, JC
In dit geval mss best eens naar een proximus center gaan of bellen naar klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u) om te overlopen wat het beste aanbod is voor u ,
of gewoon afwachten tot iemand van Proximus zelf hier langs komt.
groetjes,
Elsa
Heb je dan ook al via deze weg eens geprobeerd om je beste keuze te maken:
https://www.proximus.be/nl/id_ar_mshaker/particulieren/producten/het-aanbod/je-ideale-gsm-abonnement.html
of gewoon afwachten tot iemand van Proximus zelf hier langs komt.
groetjes,
Elsa
Heb je dan ook al via deze weg eens geprobeerd om je beste keuze te maken:
https://www.proximus.be/nl/id_ar_mshaker/particulieren/producten/het-aanbod/je-ideale-gsm-abonnement.html
Hallo John,
Ik ben ook zo een gebruiker, die een gsm heeft voor in geval van nood mijn man te kunnen bellen. Ik heb nog een oud, niet meer gecommercialiseerd P&G tariefplan (Flex).
Nu heb je o.a. het P&G + tariefplan.
Hier info hoe je je abonnement kunt omzetten naar P&G:
Wilt u overschakelen naar een Pay&Go-kaart?
Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u online overschakelen naar een andere Pay&Go-kaart of bellen naar het gratis nummer 1911. U mag 3 keer per jaar gratis overschakelen, vanaf de 4de keer betaalt u € 6,20 per omschakeling.
!!!! Als u een abonnement hebt, dan moet u onze klantendienst contacteren om over te schakelen naar een Pay&Go-kaart. Is uw abonnement een onderdeel van een Pack? Kom dan langs in een van onze shops.
Je behoudt je nummer bij overschakeling van abonnement naar P&G en je kan direct bellen, als je krediet hebt.
Ik dacht ook dat je, om een jaar lang te kunnen bellen, voor 15€ moest herladen, maar nu heb ik gezien dat je maar voor 10€ moet herladen, maar aan een ander tarief.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/producten/het-aanbod/prepaidkaarten-.html
Ik ben ook zo een gebruiker, die een gsm heeft voor in geval van nood mijn man te kunnen bellen. Ik heb nog een oud, niet meer gecommercialiseerd P&G tariefplan (Flex).
Nu heb je o.a. het P&G + tariefplan.
Hier info hoe je je abonnement kunt omzetten naar P&G:
Wilt u overschakelen naar een Pay&Go-kaart?
Als u al een Pay&Go-kaart hebt, dan kunt u online overschakelen naar een andere Pay&Go-kaart of bellen naar het gratis nummer 1911. U mag 3 keer per jaar gratis overschakelen, vanaf de 4de keer betaalt u € 6,20 per omschakeling.
!!!! Als u een abonnement hebt, dan moet u onze klantendienst contacteren om over te schakelen naar een Pay&Go-kaart. Is uw abonnement een onderdeel van een Pack? Kom dan langs in een van onze shops.
Je behoudt je nummer bij overschakeling van abonnement naar P&G en je kan direct bellen, als je krediet hebt.
Ik dacht ook dat je, om een jaar lang te kunnen bellen, voor 15€ moest herladen, maar nu heb ik gezien dat je maar voor 10€ moet herladen, maar aan een ander tarief.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_prepaid_cards/particulieren/producten/het-aanbod/prepaidkaarten-.html
Maar dat is toch heel lang hoor, dat je maar voor 10€ moet betalen om 1 jaar geldig te blijven bij prepaidkaarten.
Je zegt: !!!! Als u een abonnement hebt, dan moet u onze klantendienst contacteren om over te schakelen naar een Pay&Go-kaart. Is uw abonnement een onderdeel van een Pack? Kom dan langs in een van onze shops.
In die eerste link die ik gegeven heb kan je daar omtrent ook wat uitleg vinden.
Je zegt: !!!! Als u een abonnement hebt, dan moet u onze klantendienst contacteren om over te schakelen naar een Pay&Go-kaart. Is uw abonnement een onderdeel van een Pack? Kom dan langs in een van onze shops.
In die eerste link die ik gegeven heb kan je daar omtrent ook wat uitleg vinden.
Elsa, was een copy/paste van het door jouw gegeven proximus scherm, om niet het hele scherm te moeten meegeven, want dan moet John nog zoeken. Daarom heb ik er ook die uitroeptekens voor gezet, zodat hij direct kan zien wat voor hem van toepassing is.
John moet dus eerst nakijken of dat GSM-nummer in zijn pack zit (vermits hij nu een abonnement heeft). Zo ja, dan moet hij naar een shop. Zo niet dan kan hij het telefonisch regelen via de klantendienst. Zo staat het letterlijk op die site waarvan jij de link al had gegeven.
John moet dus eerst nakijken of dat GSM-nummer in zijn pack zit (vermits hij nu een abonnement heeft). Zo ja, dan moet hij naar een shop. Zo niet dan kan hij het telefonisch regelen via de klantendienst. Zo staat het letterlijk op die site waarvan jij de link al had gegeven.
Daarom dat ik het niet verstond omdat John tegen mij zegde dat hij dit ook al gevonden had, er dus achter gekomen was, dus dacht ik dat weet hij dus toch al, en daarmee verstond ik niet dat je dit nog eens uitlegde, maar soit beter één keer te veel uitleggen dan één keer te weinig zeggen ze dan, dat is het voordeel van een forum :lol: :D
Aangezien we toch maar info aan het doorspelen zijn:
FEI: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_valid/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/hoelang-is-uw-pay-and-go-kaart-geldig.html
Als het in een pack zit, zou prox eigenlijk die optie ook moeten eigenlijk voorzien in " je pack zelf samenstellen" dan kan men zelf alles online doen, of mss zit die mogelijkheid daar al in, dat heb ik nog niet uitgetest.
Aangezien we toch maar info aan het doorspelen zijn:
FEI: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_valid/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/hoelang-is-uw-pay-and-go-kaart-geldig.html
Als het in een pack zit, zou prox eigenlijk die optie ook moeten eigenlijk voorzien in " je pack zelf samenstellen" dan kan men zelf alles online doen, of mss zit die mogelijkheid daar al in, dat heb ik nog niet uitgetest.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.