Vraag

Pay&Go geschiedenis checken


Badge
Op de website probeer ik de bel en sms geschiedenis op te roepen voor een Pay & go kaart.
Ik vind de pagina met de doorverwijzing, maar dan krijg ik een scherm dat zegt dat ik niet gemachtigd ben om dat te bekijken. Ik ben nochtans wel ingelogd.
Ik toon hieronder het scherm dat ik te zien krijg:

16 reacties

Badge
Kan iemand hierop antwoorden aub?
Je kan het ook via een privé bericht vragen aan : Het Proximus Team
Badge
Goeie tip . Heb ik gisteren dan toch maar gedaan. Hopelijk komt er snel antwoord.
Badge
Nog niets...
Badge
Pff... Nog altijd geen reactie :?
Heb je al eens opnieuw gestuurd om ze wakker te schudden !!
Badge
Bij deze gebeurd 😉
Badge
Niemand die antwoordt op mijn vraag.
Ik kan niet te weten komen waar al het geld naartoe is dat ik onlangs op de Pay and Go kaart heb opgeladen. 😠
anders kan je mss gewoon eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800 of een online mail versturen zie : hier
Badge
ik heb nog even afgewacht en nu toch maar gebeld. Antwoord "wij kunnen u uitzonderlijk niet te woord staan bel maandag terug...".

Die online mail dan maar proberen... uw link geeft geen mail mogelijkheid, dus dat lukt ook al niet
Inderdaad!! moeten ze onlangs veranderd hebben, op den duur gaat proximus zich opsluiten in een ivoren toren :-)))
door te googelen vind je enkel nog de sporen van vroeger terug:

Ik ga mijn woorden moeten intrekken! Proximus komt nu zelf naar je toe :
http://www.proximus.be/nl/id_f_cr_exclusive_partners/particulieren/producten/r-orphans/forms/cr-exclusive-partners.html
Maar het is enkel voor:
Hebt u momenteel telecomproducten bij een andere operator en vraagt u zich af wie u het beste aanbod kan doen? Maak dan een afspraak met een van onze partner-telecomadviseurs bij u thuis. Onze partner-adviseur zal de tijd nemen om een persoonlijke analyse te maken van uw telecombehoeften, gratis en zonder verplichting.
Badge
Het begon de laatste jaren nu eens goed te lopen en nu verknoeien ze het weer !
Badge
Vandaag gebeld.
Ik moet een nieuw proximus acount aanmaken speciaal voor de gsm met pay and go. Raar toch?!
Heb ik ook een ander mail adres voor nodig...
OK, Ik probeer het wel. Morgen.
Benieuwd of het lukt.
ik heb inderdaad ook twee bijkomende accounts aangemaakt voor twee P&G kaarten.

Reageer