Pay&Go bijladen duurt uren...
Hoi, hebben hier mensen nog problemen met Pay&Go op te laden?
Ik heb vanmorgen €50 opgeladen en vannammidg nog eens een messaging pack van €5
Toch blijft mijn belwaarde €0.06.... ik heb het nummer dat ik opgeladen heb al 3 keer geverifieerd en dat is zeker juist...
Ik dacht dus naar support te bellen, waar ik ondertussen al een half uurtje naar een muziekje aan het luisteren ben.. geen boodschap van X wachtende of Y tijd... gewoon heel de tijd het vervelend muziekje...
en anders Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen. (b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" target="_blank ☜klik hier | |
Groetjes, Elsa Andere manieren om Belgacom te contacteren zoals chat enz...vind je op ricy's blog http://bgctv.skynetblogs.be/#hoe-belgacom-contacteren ☜ Surf naar (door deze link te copy/pasten in je browser) |
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.