Beantwoord

Pay&Go

  • 3 April 2017
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Mijn GSM nummer is 0470 285781
De eerste keer laadde ik 10 € bij die zonder te gebruiken verdwenen was, zag ik na twee dagen. Ik laadde terug 15 € bij, en ik kreeg weer een bevestiging dat hij bijgeladen was, ik laadde ook nog voor 1 € bij om mijn simkaart te registreren, en na enkele minuten terug alles verdwenen zonder te gebruiken. Wat is er aan de hand ? Dank bij voorbaat.
Jacques Berben
icon

Beste antwoord door LorentzV 3 April 2017, 18:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Jacques,
Collega NickyL heeft je toch al geantwoord in je ander topic?
Mvg
Reputatie 6
Badge +3
Dag worldtrader en Wim,

Nicky had helaas nog geen antwoord kunnen bieden aangezien we het nummer nog niet hadden. :)
Wanneer ik kijk in jouw verbruik geschiedenis, zie ik dat je herladingen steeds werden besteed aan mobiel internet. In het tariefplan dat jij hebt, wordt er geen mobiele data volume toegevoegd en kan mobiel internet je krediet snel opgebruiken. Ik raad aan om Mobiel internet te blokkeren, indien je hiermee akkoord gaat, volstaat het om me dit te meldden en doe ik onmiddellijk het nodige!

Groetjes,
Lorentz.

Reageer