Pay and go generation met automatische herlaadbeurt... PROMO????

  • 22 August 2011
  • 3 reacties
  • 1700 Bekeken

Onlangs liet ik me via de telefoon een 24 maanden contract aansmeren...

Omdat ik toch elke maand 15 euro op men gsm zet leek het me gemakkelijk dit automatisch te laten doen en op deze manier van de beloofde promo's te genieten!

Zo zou ik de eerste 12 maanden 50% korting krijgen... dus ik verwacht een factuur van 7.5 euro....

Maar deze maand werd mijn gsm echter 2x voor 15 euro opgeladen.... met als gevolg een factuur van 15 euro....

Ok 15 euro krijg ik gratis door deze promo... Maar ik hoef helemaal geen 2 herlaadbeurten op 1 maand! Toen ik het contract tekende werd daar echt ook nooit iets van vermeld!!

Ik voel me toch wat bedrogen...en ik probeer de klantendienst te bellen maar daar kan je natuurlijk niemand persoonlijk aan de lijn krijgen!! Erg frustrerend!!!!

Iemand raad?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Als je eerste 15 Euro is opgebruikt dan word er automatisch opnieuw 15 opgeladen.

Kijk eens naar je verbruik.

De klantendienst kan je berijken op nummer 6000 via je GSM


mvg,

Patrick
Dat is net het probleem....

Ik heb die 15 euro zeker nog niet opgebruikt... waardoor mijn krediet zich blijft opstapelen...

Op de klantendienst kan je nooit iemand persoonlijk aan de lijn krijgen... frusterend!
Dag Ilse,

Als u mij uw GSM-nummer of klantnummer bezorgt, laat ik dit graag voor u nakijken.

U mag mij deze gegevens ook in een privébericht sturen.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer