Beantwoord

Pay and Go

  • 6 December 2017
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

ik had een pay and go kaart, die in een telefoon zit die niet regelmatig gebruikt wordt, nu blijkt dat mijn nummer gelijk niet meer bestaat, waarschijnlijk door niet te identificieren? Wat kan ik hier aan doen, nummer moet blijven bestaan want wordt gebruikt voor een vereniging en staat overal vermeld op folders en dergelijke, hoe kan ik dit op orde krijgen en het nummer terug in werking?
icon

Beste antwoord door FreyaVR 6 December 2017, 15:50

Bekijk origineel

2 reacties

Na de vervaldag kunt u niet meer bellen, sms’en, enz.
U hebt op dat moment nog 7 dagen om te herladen, zodat u uw Pay&Go-kaart opnieuw kunt gebruiken.
Hopelijk is je nummer nog vrij en kunnen de mensen van Proximus die terug in dienst stellen voor u.

Ter info:
> Identificatie van je prepaidkaart
https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/producten/r-orphans/identificatie-van-je-prepaidkaart.html
Reputatie 7
Badge +4
Beste Molleke, kan je het betrokken gsmnummer geven via privébericht via volgende linkhttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 ? Dan kijk ik nog even na wat we hiervoor kunnen doen. Indien je nummer geschrapt is omdat je niet tijdig herladen hebt, kunnen we hier helaas niets meer aan doen. Groetjes Freya

Reageer