Beantwoord

Pay and Go

  • 26 March 2017
  • 8 reacties
  • 286 Bekeken

herlaadkaart 10euro
icon

Beste antwoord door LorentzV 27 March 2017, 15:17

Bekijk origineel

8 reacties

de kleine
Frans Ackermansstraat 22/bus25
9000
Gent maatje van sandra
Wat is eigenlijk juist het probleem dat je ondervindt of hebt?
( ik zal deze "spam" topic met een serieuze vraag trachten te redden 🙂 )

Ik gebruik mijn Pay & Go SIM kaart regelmatig in mijn 4G USB stick. Ik heb mijn GSM nummer in "MyProximus" laten registreren , en dacht hierbij dat ik mijn resterend datavolume hierdoor online zou kunnen uitlezen. Is dit mogelijk ? Als ik "Mijn krediet & verbruik" aanklik , krijg ik de foutmelding : "Omwille van een technisch probleem zijn uw krediet-gegevens niet beschikbaar." Zou ik hier mijn datavolume kunnen uitlezen moest dit "techisch probleem" opgelost geraken ? Nu rest mij alleen de mogelijkheid om mijn SIM kaart terug in de GSM te stoppen en #151# op te roepen.
Inderdaad hier bij ons heb ik nog nooit anders geweten dan dat, voor een apart P&G account, je bij raadplegen van resterend volume een foutmelding krijgt en zowel voor als na de registratie.
Ik vermoed dat voor aparte P&G accounts dit nog nooit gewerkt heeft

Blijkbaar wordt aparte P & G dus stiefmoederlijk behandeld. 🙂
Dat mag je wel zeggen,
misschien kan er iemand van de proximus medewerkers hier toch wat meer uitleg geven hoe dit komt?
Want zo'n appart P&G account heeft niet echt heel veel nut op deze manier?
Reputatie 6
Badge +3
Hey Forumleden,

Het detail verbruik van mobiele data is momenteel nog niet beschikbaar voor Pay&Go. Voor klanten met een Daily Travel Passport is het verbruik van die bundel wel zichtbaar. Wanneer dit wel zichtbaar zal worden kunnen we op dit moment nog niet bevestigen.

Groetjes,

Lorentz.
Niet bepaald hoopgevend ! Als dit wel zou werken , zou ik het overwegen om een extra Pay&Go SIM aan te schaffen en die continu in de USB stick te laten. Als ik die in een GSM moet plaatsen om het datavolume te kennen moet de batterij eruit om de SIM kaart te kunnen inbrengen. Nadien moet ik nogmaals datum/tijd van de GSM herinstellen. Allemaal niet echt comfortabel ....

Blijkbaar zijn er amper Belgacom hotspots te vinden , en dus rest mij dan maar buitenshuis ( on the road ) te werken met mijn 5G USB stick ( en voor een dure prijs ). Telenet hotspots zijn er blijkbaar wel in overvloed. Misschien moet ik eens braafjes de Telenet inlog gegevens van een familielid vragen. 🙂

Reageer