Paswoord voor gebruik in Filezilla komt niet overeen met Belgacom paswoord?

  • 2 September 2012
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Beste,

Ik tracht de webruimte te gebruiken om bestanden op te slaan. Via Filezilla wil ik deze bestanden overbrengen.

Bij een poging tot login krijg ik als foutmelding 'Antwoord 530: Login incorrect'. Ik gebruik als username mijn belgacom fc****** login. Als paswoord gebruik ik het meest recente paswoord dat ik via mijn e-services --> 'mijn abonnement' --> 'het wachtwoord wijzigen' pas veranderde.

Kan u mij vertellen wat ik fout doe?

Bedankt!

2 reacties

je paswoord van je webruimte verandert niet omdat je het paswoord van je e-services verandert probeer eens met het paswoord van in de tijd dat je uw webruimte opgestart hebt.
Reputatie 1
Badge
Het paswoord van de e-services heeft daar zelfs niets mee te maken (dat kan je vrij zelf kiezen bij het aanmaken van diee-services account). Je dient het paswoord te gebruiken van je internetverbinding (dus dat wat oorspronkelijk op die brief stond die je van Belgacom gekregen hebt).

Je kan dat paswoord nadien wel aanpassen (en zoals Elsa zegt : je kan die paswoorden allemaal apart aanpassen. Het ene heeft GEEN invloed op het andere.) op deze pagina http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/1214/~/welke-functies-kunt-u-beheren-in-uw-persoonlijke-website%3F.

Reageer