paswoord en login problemen

  • 7 December 2010
  • 4 reacties
  • 2046 Bekeken

sinds gisteren probeer ik op e-services te geraken

blijkt dat men paswoord ni juist is een nieuw aangevraagd de gekopieerd en erin geplakt

doe da het nog niet een aantal keer proberen en dan bij help gaan zoeke

blijkt da ge maar een paar kansen hebt

vandaag op nieuw aangevraagd en lukt da weer ni ik word er zot van

kan iemand me helpen

4 reacties

Hallo

Log jij nog steeds in met uw oude login > bijvoorbeeld ru12345

probeer eens in te loggen met je email adres waarmee je je paswoord aanvraagd ,en je paswoord

Mijn oude login was ook ineens niet meer geldig en aangepast in mijn email adres,

Ik heb hiervoor ook uren liggen rondbellen en heb het dan nog zelf moeten uitzoeken, zelf BC kon dit niet oplossen via telefoon, je moet dan blijkbaar een aangetekende brief sturen naar BC, leve de IT diensten.

hopelijk is dit een oplossing voor je probleem.

jack

Hallo

Jammer dat ik jou niet kan helpen zit met hetzelfde probleem. Al wel 10 nieuwe wachtwoorden gevraagt en steeds niet op E Service geraken. Als je een oplossing hebt laat het mij weten dank u .
Inloggen voor e-sevices lukt me ook aan geen kanten en dit na herhaalde opnieuw proberen ook na het

verkrijgen van een beveiligingscode voor de aanmaak van email en paswoord.
Ik heb een gelijkaardig probleem : ik kan wel inloggen, maar ik MOET telkens een nieuw passwoord ingeven. Verplicht. Geen ontkomen aan. Gelukkig krijg ik wel telkens toegang nadat mijn nieuw paswoord aanvaard is. Maar als ik uitlog, en direct terug inlog, begint dit verhaal opnieuw : verplicht nieuw paswoord in te geven.

Die e-services site is dikke rommel. Da's mijn gedacht. En ik gebruik hem zo weinig mogelijk (d.w.z. enkel om mijn resterend volume te controleren).

Reageer