Ik probeer te zien te krijgen hoeveel punten ik ondertussen heb gespaard, maar als ik op de button klik kom ik terecht op pagina niet gevonden.
Heb trouwens ook die mail aangekregen dat ik van statuur veranderd zou zijn. Ik zou niet weten waarom, wanneer of hoe... maar ik neem dus aan dat ik die mag negeren...?
Bladzijde 1 / 1
zie:
https://nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/e-mail-van-proximus-ontvangen-i-v-m-onterechte-wijziging-statuut-41706
https://nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/zogezegde-verandering-van-statuut-41715
https://nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/e-mail-van-proximus-ontvangen-i-v-m-onterechte-wijziging-statuut-41706
https://nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/zogezegde-verandering-van-statuut-41715
Die mail mag je sowieso negeren, Jos. Door een bug is deze mail naar vele klanten verstuurd waarvan het niet de bedoeling was dat ze die kregen. Kan je me voor je andere vraag je klantennummer even doorgeven ? Bedankt. Jan
klantnummer doorgeven > dit kan je door een privébericht te sturen, doe je door te klikken op volgende link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Versturen' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.