Packs voor KMO's

  • 6 January 2011
  • 2 reacties
  • 1255 Bekeken

Ik heb enkele vraagjes over het aanbod internet voor Zelfstandigen en KMO's.
Op de website van Belgacom voor KMO's staat bij Internet op Kantoor het volgende:

Bizz Internet Favorite: All in internet tot 2 pc's.
Nu: de eigenschappen van dit pack staan mij wel aan (100Gb verbruik, 25mbps downloadsnelheid en 3,5mbps uploadsnelheid) maar die "tot 2 pc's" staat mij niet echt aan.
Ik vermoed toch dat je simpelweg meerdere computers kan aansluiten met een simpele router? Mijn huidige situatie:
Traag Scarlet internet (nog oud abonnement) aangesloten op een Linksys-router. Vanuit die router gaat er een ethernetkabel naar een verdeler en van daaruit gaat dit naar 5 computers, 2 printers en nog 2 machines. Draadloos wordt er dan nog een signaal verspreid naar een andere computer.

Nu is mijn vraag: zal een Bizz Internet Favorite pakket volstaan? Of zal ik echt een abonnement Pro Extended (tot 20pc's) moeten nemen? Ik vermoed dat met dezelfde huidige opstelling (wellicht met een nieuwe router) het wel zal werken met een Favorite Abonnement?

En nog een vraagje: indien ik zou overschakelen, zal ik dan een tijdje zonder internet zitten? (Want dit kan echt niet de bedoeling zijn...)

2 reacties

Die "tot 2 PC's" slaat op het aantal externe IP-adressen dat je kan krijgen (het aantal PPPoE sessies dat je kunt maken). Dit heeft niets te maken met hoeveel pc's/toestellen je kunt aansluiten op uw router.

Geen probleem dus...
Ok, zoals ik dacht. Bedankt!

Reageer