Volgens de Internetpolicy PDF (http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/Conditions_internetpolicy_nl.pdf/Conditions_downloadpolicy_nl.pdf.pdf) is Internet Comfort Onbeperkt met 300 GB inclusief en de mogelijkheid om 20 GB per keer bij te "kopen" voor de prijs van 0 EUR, dit in een pack met vast internet.
Nu is het zo dat bij mijn activering een vaste lijn geactiveerd was (die ik eigenlijk niet had aangevraagd), en alles leek in orde.
Ik mocht de vaste lijn terug opzeggen eenmaal geactiveerd, en dat is nu gebeurd.
Mijn Pack bestaat nu uit Internet & TV (deze had ik dus oorspronkelijk samengesteld).
Echter staat er nu op MyProximus dat ik slechts gebruik mag maken van 150 GB en is de prijs voor extra volume van 0 naar 5 EUR gestegen.
Heb ik nu geen Pack meer nu het maar bestaat uit 2 producten en word ik effectief aanzien als "enkel vast internet" klant, of zou er iets fout gelopen zijn bij deactivering?
Anderen aanwezig die een pack hebben met enkel TV en Internet Comfort die hier een licht kunnen op werpen (of proximus zelf is ook altijd welkom natuurlijk :))
Beste antwoord door Marleen
Bekijk origineel