Hoe kan het dat ik een packet loss hoger heb dan 2% tussen iedere hop? Kan iemand dit verklaren of hier een oplossing voor bieden (ik ondervind latency bij het spelen van bepaalde spellen).
Hieronder de pathping.
Bladzijde 1 / 1
Eens geprobeerd, het is 0% bij mij.
Moet er wel bijvertellen dat ik op mijn pc als DNS1= 8.8.8.8 en DNS2= 8.8.4.4 gebruik zou het daar iets mee kunnen te maken hebben? al denk ik van niet aangezien er bij het pingen het IP adres zelf 80.239.233.112 ingegeven wordt?
Bij het pingen wordt inderdaad het specifieke IP-adres ingegeven, maar ik wil gerust mijn DNS eens veranderen.
Het veranderen van de DNS-instellingen heeft geen effect gehad.
Wat ik wel al eens voorgehad heb is dat ik met een hoge ping waarde zat en moest het powermanagement van de wifi driver uitschakelen. Al weet ik ook niet echt of dit zou helpen in uw geval?
Ook dat heb ik net eens proberen aan te passen, maar de packet loss blijft hetzelfde.
Als er natuurlijk bij mij andere hops gevolgd worden als bij u, zou het daar eventueel ook nog kunnen aan liggen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.