Beantwoord

Pack mobile, internet en TV

  • 25 November 2016
  • 8 reacties
  • 254 Bekeken

Goede morgen
Vanmorgen naar klantendienst gebeld,maar onbereikbaar,begrijp ik niet maar kom.
Proleem,heb een pack maar moet toch elke maand 3€ bijbetalen voor tv replay aangevraagd in september 2016.
Heb al 2 x een debet rekening gekregen voor sept en october,maar nu voor de maand november moet ik terug 3€
betalen,alhoewel mij is verzekerd dat alles in orde was en tv replay voor mij gratis is.
Zou graag langs deze weg een pasklare oplossing krijgen a.u.b.


Kantnummer 809008.
Speleman Marcel
icon

Beste antwoord door speels 29 November 2016, 15:40

Bekijk origineel

8 reacties

Door onvoorziene omstandigheden is klantendienst nog altijd niet beschikbaar om 14.00uur.
Bedankt proximus , laat je klant maar in de kou staan.
Sorry iets vergeten,kan ik emailen naar proximus en faktuur betwisten maar hoe?
Reputatie 7
Badge +6
Er is een contactformulier, maar eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat daarmee ook regelmatig problemen zijn:
https://support.nl.proximus.be/app/contact
Mail ons
Anders moet je het eens proberen via Twitter/Facebook.
Bedankt juist email verstuurd.
Reputatie 7
Badge +1
TV replay is in principe gratis, enkel TV replay+ kost 5€ per maand, waarbij je dan wél kunt vooruitspoelen (reclame en zo).
Met een pack is tv replay gratis,maar Proximus rekend mij elke maand 3 € aan en debiteren het elke keer terug.Heb al 3 keer iemand aan de lijn gehad en kwam elke maand in orde,dus bij mij niet.
Is er geen support medewerker die probleem kan oplossen.a.u.b.
Heb naar klantendienst gebeld maar geraak niet binnen.
Daarjuist mail ontvangen van Proximus dat vanaf volgende maand een aanpassing wordt gedaan.
Dus goede hoop en snelle service.

Bedankt

Reageer