Beantwoord

Pack met smart tv voor 49€

  • 14 December 2015
  • 14 reacties
  • 806 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Vraagje,
als je van een Pack Comfort overstapt naar een Pack maxi, kan je dan ook de smart tv bekomen?
icon

Beste antwoord door Elsa 14 December 2015, 19:42

Bekijk origineel

14 reacties

In een Belgacom center hebben ze het volgende al gezegd:
- Dat het maar voor nieuwe klanten is, voor trouwe klanten kunnen we niks doen.
In een ander center:
- Omwille van het grote succes zijn er geen meer en er zouden er ook geen meer geleverd worden.

maar het is niet omdat het zo gezegd wordt in een PX center dat het daarom ook zo is, bel anders eens naar de klantendienst 0800 22 800 (7/7 tot 22u)
Reputatie 7
Badge +3
Voor zover als ik het weet, is zo'n promo altijd voor nieuwe klanten. Kijk naar de kleine lettertjes onderaan in een advertentie in de geschreven media, dan weet je direct wat de voorwaarden zijn: nieuwe klant... abonnement voor X maanden....
Badge +4
De promo zegt "voor nieuwe internet klanten" dus als je nu al klant bent heb je geen recht op een tv.... zelfs niet als je naar maxi gaat.
blijkbaar moeten er toch ook promo's zijn die niet enkel voor nieuwe klanten zijn, al staat het zo vermeld , maar als er niemand met de officiële uitleg van Proximus zelf afkomt kunnen wij hier blijven posten wat er op de site staat natuurlijk.
In ieder geval al gelezen dat er zijn die hun klantnummer moeten doorgeven en dat zal Proximus toch niet vragen aan iemand die zegt "kan ik als bestaande ouwe klant ook aanspraak ........ " Als PX op voorhand weet dat uitsluitend en enkel en alleen voor nieuwe klanten is !!
Badge +4
Ja mogelijk zien ze het soms door de vingers dan en klanten die al een X aantal jaar klant zijn een promo toekennen, al zal dit wel in stilte gedaan worden zeker 🙂
Wel in stilte maar kan je soms afleiden uit sommige antwoorden van PX op sociale media, zo zie je maar waarvoor dit allemaal goed kan zijn hé 😉
Badge
Ik heb wel weet van iemand, die de TV heeft ontvangen, maar moest wel een nieuw contract aangaan voor twee jaar. Dus u ziet hé.......
Reputatie 2
Badge
Ik zal eens met klantendienst bellen, ik ben trouwens al meer dan 15 jaar klant dus een poging wagen zeker.
Nieuwe klanten krijgen geschenken en de collega's van PX doen dat ook en dit is normaal om klanten te lokken. Veel mensen vergeten dat ze maandelijks punten krijgen bij PX en dat je dan via e-servies ook geschenken krijgen. Toch ook jaarlijks een geschenk van +/- 25 euro, bij mijn weten heb je dat niet bij TN of andere aanbieders.
Dat klopt inderdaad, een mens heeft altijd de neiging van te kijken naar wat hij niet krijgt t.o.v. een ander, ook wel een beetje menselijk,
in ieder geval patrick je bent bezig met goede punten te scoren bij PX. (we mogen toch eens lachen tussendoor ook hé, anders wordt het hier een droog forum 😉
Is niet om punten te schoren bij PX 🙂 heb er toch geen voordeel bij maar eerlijk is eerlijk. Doet mij denken dat die info nergens te vinden is op de website van PX of het is te goed verstop om te vinden. Dit is een pluspunt dus tip voor PX en ze geven er geen info over.

wil het voorbeeld geven Elsa opbouwende krediet
Daar heb ik inderdaad ook al duizenden keren op gehamerd, zet het eerst en vooral op Site van PX zelf, dat je niet voor alles en nog wat moet gaan zoeken op de sociale netwerken, zoals o.a. dit forum , om dan nog te moeten lezen wat ooit iemand eens van iemand gehoord heeft van een vriend of iemand die bij PX werkt of gewerkt heeft, dat is tenslotte allemaal niet officieel en trekt er niet op.
FYI: juist nog een antwoord gelezen van een PX medewerker op de sociale netwerken van PX:
"De promotie met Smart TV is enkel van toepassing op een volledig nieuw internetabonnement"
Reputatie 2
Badge
Ik klaag zeker niet over de service van PX, maar het staat er op de site niet bij dat het alleen voor nieuwe klanten is daarmee. Voor de promotie met de GSM ging het ook. Ik heb nu toch een gsm gekregen voor 49€ icm met abo 20. Had al een gsm abonnement in mijn pack en dat hebben ze dan overgezet. Vandaag verwacht ik de gsm, had wel Samsung gevraag maar die was er niet meer, na 2 weken wachttijd, dus wordt het een huawei, wel 32GB, dus wel tevreden. Mijn collega is bij Telenet en daar doen ze dat zelfs niet voor bestaande klanten, die heeft dan alles opgezegd en opnieuw aangesloten als nieuwe klant bij Telenet, dan kreeg hij wel alles, raar maar waar. Dus al bij al ben ik wel tevreden over de service en ook de klantendienst, altijd vriendelijk en professioneel.

Reageer