Skip to main content
Net de nieuwsbrief van Belgacom in mijn mailbox gekregen, en wat lees ik (nóg maar eens!):

U telefoneert en surft al met Belgacom? Waarom deze 2 diensten dan niet combineren in een Pack? http://p3trc.emv2.com/HS?a=ENX7CqkqtVxG8SA9MKJKDrnnGHxKLBw90PcStGb5lw8W0bBhOG5mpqVsje_Hhe-mOVFV" target="_blank

http://p3trc.emv2.com/HS?a=ENX7CqkqtVxG8SA9MKJKDrnnGHxKLBw90fcStGb5lw8W0bBhOG5mpqVsje_Hhe-mOVFa" target="_blank

Maar als ik op mijn laatste factuur ga kijken, lees ik:

U bent geabonneerd op Pack Telephony + Internet voor 54,31 EUR/maand incl BTW (44,88 EUR/maand

excl. btw). Dit Pack omvat uw abonnementen op de Classic-telefoonlijn en Internet Favorite.

Als ik hierbij nog Digitale TV zou nemen, komt mijn maandelijks bedrag NIET op 54,31€/maand, maar 62,64€!

Wat is er dan gratis aan Digitale TV????

beste

stel dat je telefonie, internet beide apart neemt komt dat op €62,24 - neem je daar tv bij en steek je alles in pack blijft de prijs hetzelfde

bijgevolg zegt belgacom = de tv is gratis

maar aangezien u reeds een pack heeft van 2 produkten geniet u reeds van een packkorting op die produkten, bijgevolg klopt het plaatje niet meer

mvg

Als U al een pack Telephony + internet heb tg. 54,31€ hebt U een internet Favorite abo en geniet U al van 7,95€ packvoordeel. Een Pack Telephony/internet Fav./TV kost inderdaad 62.46€ of 8.15€ méér. Men spreekt wél van een packvoordeel van 18.50€ (12.50€ voor TV-Comfort + 6€ huur decoder). Dus als je het packvoordeel van 7.95€ voor Telephony/Internet aftrekt, is er noch een meerkost van 0.20€. Maar als je van een pack Telephony/Internet naar een tripack overschakelt, kost TV je dus toch 8.15€ meer....dus mus heeft volledig gelijk...en de reclame is misleidend, want gratis zou moeten gratis zijn....;) 't is maar hoe je het bekijkt....

Alleen als je echter het kabelabonnement opzegt doe je wél een profijt van 14.35€ ./. 8,15€ = 6.20€....

tsja, de slogan "gratis tv" gaat er vanuit dat je nog geen pack hebt... dus zouden ze eigenlijk niet moeten zenden naar iemand die al pack heeft, of dat misleiden reclame is....misschien zijn we wat moeilijk aan het doen .... uiteindelijk, hoe meer zaken je in pack gaat steken hoe voordeliger het zal uitkomen

mvg

Reageer