Pack en internet overal

  • 18 April 2012
  • 2 reacties
  • 409 Bekeken

Badge +1
Hallo
Ik heb een vraagje omtrent de nieuwe packs en internet overal.
Ik heb nu internet maxi waarbij ik 250 MB internet op 3g krijg en dit zou ik kunnen gebruiken op mijn vodafone usb stick en op mijn gsm. Maar nu denk ik dat je waarschijnlijk je gsm(1) in het pack van je internet moet steken. Maar nu dit is het probleem er zit al een gsm(2) in het pack en die wil ik er niet uit omdat ik op dit moment nog geen goedkopen tarief heb gevonden. Je kan namelijk dit abonnement(Happy Time Mobile) niet zonder pack hebben en ook niet meer met een ander pack. Nu wat ik eigenlijk wil is dat het internet 250MB op mijn gsm(1) beschikbaar is en dat ik op mijn gsm (2) geen wijziging is van abonement tenzij u me een abonement kan aanbieden waar ik minder of hetzelfde moet voor betalen. Hopelijk is dit mogelijk.
Alvast bedankt
mvg


2 reacties

Badge
Beste,

om met je gsm van het mobiele data gedeelte te kunnenb beschikken dien je over een NEW pack te beschikken, dwz met een ander gsm-formule . Happy Time Mobile is nl niet combineerbaar.

muisje
Badge +1
kan je dit nog nemen happy time mobile dan zonder pack? Dan zou ik mijn gsm(1) in het pack steken met generation en de gsm(2) die momenteel op happy time mobile staat op happy time mobile laten zonder pack.

Reageer