Vraag

Pack

  • 21 September 2016
  • 7 reacties
  • 421 Bekeken

Ik wil al verschillende jaren gebruik maken van een pack, maar dat kan niet omdat ik een Office Pro abonnement heb met vast IP. Ik zou nu kunnen overgaan naar een Intense met optie vast IP wat wel kan in een Bizzpack.
- Blijkbaar kan ik de optie vast IP niet bestellen via de website. De Bizz Expert die ik gesproken heb was ook niet echt een toegevoegde waarde, dus ik wil graag online bestellen.
- Ik wil mijn vast IP adres behouden. Maar blijkbaar kan dit niet. Waarom niet?
- Waarom betaal je 20 euro extra voor een vast IP terwijl er maar particuliere support is tijdens kantooruren. Een vast IP heb je toch als je een service draait die 24/7 is. Een optie voor betere support bestaat blijkbaar niet voor de intense.
- Welke impact heeft de verminderde upload snelheid in de praktijk (Intense vs Office Pro).
- Welke impact heeft TV op de internetverbinding.
- Ik krijg een lange termijnkorting voor mij Office Pro, maar dat kan blijkbaar niet voor de Intense?
- Waarom gelden kortingen alleen voor nieuwe klanten? Zoals bvb de installatiekorting. Moet ik eerst opzeggen en dan terugkomen?

Ik denk dat er veel werk is aan de productcatalogus voor professionele klanten. Ik heb hier al van maart mee bezig en wordt van het kastje naar de muur gestuurd tussen jullie diensten. Tijd voor een andere provider?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag WiVM

Alvast de excuses hiervoor.

Als je mij een contactnummer kan geven laat ik je de bevoegde dienst contacteren om je hiermee verder te helpen.

Graag heb ik dan ook klantgegevens via privébericht.

Je kan deze dan sturen naar 'Het Proximus Team'


Met vriendelijke groeten

Koen
En hoe stuur ik een prive bericht?
Reputatie 7
Badge +4
Dit kan via onderstaande link

Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Het Proximus team heeft me gisteren gebeld en ik ging een voorstel krijgen van een zekere Wendy. Tot op heden niets gezien.
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie dat uw dossier inderdaad in behandeling door mijn collega Wendy.

We zullen je zeker in de loop van volgende week contacteren.

Alvast de excuses voor het wachten.

Met vriendelijke groeten

Koen
Ik vraag me echt af in welke mate jullie producten willen verkopen?! Elke keer opnieuw is er uitstel, elke keer opnieuw wachten op niks wat komt, want er komt gewoon opnieuw uitstel. Vraag ik nu zoveel? Ik wil gewoon een pack bestellen in plaats van allemaal afzonderlijke producten. Dat mag toch geen dagen, nee weken duren. Heel dit verhaal is begonnen op vrijdag 19 februari 2016 om 13:38 wanneer ik mijn "Bizz Expert" contacteerde met deze vraag. Echter waren er veel andere vragen die bij deze omschakeling opdoken, standaard vragen, zoals je in de initiële post kan lezen. Van het kastje naar de muur en terug. Gebeld met een andere Bizz expert, gechat op de website, zelfs contact moeten opnemen met corporate, terwijl ik een simple KMO ben. Uiteindelijk heb ik het 21 maart om 15:30 opgegeven omdat er weer gevraagd werd om langs te komen in een shop. Iets wat enkel kon tot 15u. Weer wordt er geen rekening gehouden met het feit dat de klant een KMO is en gaat men er vanuit dat die altijd kan tijdens kantooruren. Tijdens het weekend of 's avonds zijn er geen Bizz Experts... Op 8 september om 14:20 terug een bericht gestuurd om dit opnieuw op te nemen. Op 16 september een herinnering want er kwam geen reactie. Om 15:08 eindelijk reactie dat men "volgende week" zou contact opnemen. Inderdaad maandag, het meest standaard antwoord ooit, copy paste van de website. Tot ik hier deze post opende...

Het is erg pijnlijk om vast te stellen hoe slecht jullie dienstverlening afgestemd is op vragen een een KMO. Ondanks als ben ik al ruim 10 jaar tevreden klant. Ik ben geen fan van de concurrentie, maar jullie drijven me wel erg ver om niet over te schakelen.

Wachen, wachten en nog eens wachten... op wat? En straks horen dat de installatie ook nog 6 weken duurt zeker... man man man.
Reputatie 7
Badge +3
Ik vraag om je zo snel mogelijk te contacteren! Grt, HeidiE

Reageer