Vraag

Overzicht dagelijks internet verbruik verdwenen?

  • 4 August 2017
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

Onder MyProximus - Mijn verbruik krijg je een overzichtsdiagram (cirkels) van je verbruik
per product dat je geactiveerd hebt. Om meer detail te krijgen kan je dan op de knop
'Meer details over uw verbruik' klikken. Tot voor kort kon ik dat voor alle types producten,
maar sinds eergisteren vind ik deze optie niet meer terug voor mijn Internet connectie. Het
is nog wel steeds ter beschikking voor de andere producten (GSM, vaste telefoonlijn en
Cloud). Dit is best lastig omdat ik het overzicht van het dagelijks verbruik (upload/download)
toch wel regelmatig raadpleeg.

Is er een reden waarom deze optie daar niet meer staat of is dit een fout op de web pagine?
Is er een andere manier om dit overzicht terug te vinden (graag enkel via de webservice en niet via
een app)?

4 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Sasedi, kan je ons alvast de betrokken gegevens bezorgen per privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, wil het alvast graag met je bekijken! Groetjes, Nicky
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Sasedi!

Helaas kunnen wij u geen privéberichten sturen aangezien u ons niet volgt, dit is een instelling die u hebt gekozen met uw profielinstellingen.

Ik kan u wel al vragen of u al hebt gecontroleerd of u gebruik maakt van de meest recente versie van onze app. Of de app al eens opnieuw heeft geïnstalleerd?

Groetjes,

Wouter
Hi Wouter,

ik heb de instellingen aangepast. Privéberichten zouden nu moeten werken.

Om op uw vraag te antwoorden: ik gebruik geen app om deze informatie op te zoeken. Zoals beschreven gebruik ik
steeds de MyProximus webpagina's (via Firefox op mijn Windows 7 PC). Ik vermoed dat er recent een wijziging is
gebeurt waardoor de optie om meer details te krijgen onder de 'Internet' topic niet meer getoond wordt (maar nog
wel voor alle andere topics).

Mvg,
Sasedi.
Hi,

na wat te browsen op de MyProximus pagina's kwam ik per toeval op de gezocht informatie uit.
Als je in 'MyProximus' op de knop 'Mijn Producten' klikt, en dan doorklikt op de Internet knop (die
in mijn geval 'Internet Maxi' heet), dan krijg je daar onder de opties ook een 'Mijn verbruik' overzicht
met de gekende cirkels. Hieronder staat wel een link genaamd 'meer details over mijn verbruik'.
Die brengt je naar volgende pagina:
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myBillAndUsage/myConnectionTimes

En dit is de pagina die ik zocht!

Het gaat hier dus duidelijk om een fout op de 'Mijn verbruik' overzichtspagina. Waarschijnlijk is de
link daarop verloren gegaan tijdens een pagina revisie. Kunnen jullie ervoor zorgen dat die link
daar ook terug zichtbaar wordt?

Mvg,
Sasedi.

Reageer