Beantwoord

Overstappen naar Tuttimus aantrekkelijk?

  • 5 December 2016
  • 3 reacties
  • 382 Bekeken

Hallo,

Ik heb volgende producten van proximus : vaste lijn, 2 gsm's, proximus-tv, en internet maxi.

Ik zou mijn gebruik van internet willen aanpassen (momenteel ongelimiteerd), maar heb echt niet zoveel nodig.

Aangezien het comfort pack niet meer bestaat is Tittimus of Famillus een goed keuze ?

Bestaat er ergens een tool om alles eens te kunnen berekenen, welke mogelijkheden er bestaan om over te stappen naar iets wat voordeliger zou kunnen zijn ?



Alvast bedankt voor de reacties
icon

Beste antwoord door Marleen 5 December 2016, 17:11

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik geef u een link naar alle product informatie fiches:
www.proximus.be/nl/id_cr_infofich/particulieren/producten/r-orphans/product-informatie-fiches.html
Kijk in uw geval (eigenlijk te veel internet) ook eens naar 'Andere producten', misschien is dat wel voordeliger. Zowel in Tuttimus als in Familus is internet maxi onbeperkt. In een pack is een Mobilus iets goedkoper. Familus wordt dan Tuttimus.
Wat de prijzen van de andere packs betreft krijgt u hier ook een overzicht:
www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/common/other_Products/andere_producten.pdf
Voor Tuttimus kan u hier zelf uw packsamenstelling eens simuleren:
www.proximus.be/nl/id_cr_landing_tuttimus/particulieren/producten/r-orphans/cr-landing-tuttimus.html
en voor Familus( dus zonder GSM in pack):
www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_familus/particulieren/producten/familus.html
Zelf vind ik ook de site van bv Astel wel interessant om eens een overzicht te krijgen van de mogelijkheden:
www.astel.be/nl/De-Nieuwe-Proximus-packs-Tuttimus_Familus-Mobilus_4605
maar daar staan ook de prijzen van de concurrentie op, natuurlijk. ;-)))
Zo kunt u alles eens vergelijken met de prijs van uw huidige pack.
Reputatie 7
Badge +1
Wel rekening houden bij overstap naar Tuttimus ben je de 2 GB mobiele data, als je die gebruikte, dat bij Internet Maxi hoorde kwijt. Indien je dit weer wilt aanschaffen kost je dat € 15.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo MMMbe,

Zie info onderstaande link bij Stel je Familus samen:

http://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_familus/particulieren/producten/familus.html


Ook info te bekomen op het gratis nummer van de commerciële dienst 0800 22800.

Met vriendelijke groeten,

Joël

Reageer