Beantwoord

Overstappen naar pack

  • 27 May 2016
  • 3 reacties
  • 273 Bekeken

Hallo,
Juist aangemeld op deze forum.
De enkele vragen komen er aan.
Ik overweeg stilletjes aan om de overstap te doen naar Proximus.
Nu zou ik een pack nemen met mobiel, ben al naast mijn king van telenet in het bezit van een tweede kaart in mijn smartphone.
Pay & go van proximus.
Kan deze pay & go kaart dienen om in het pack te fungeren, met behoud van nummer?
Ik ben nog vast aan die king tot November omdat die smartphone is aangekocht met korting bij telenet.

Alvast bedankt voor uw reacties.

Bedankt.
icon

Beste antwoord door MarliesR 28 May 2016, 21:38

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +4
Hallo ,

Uw king kan je bij Proximus laten veranderen naar een smart+ 15, deze kan toegevoegd worden aan een pack en ipv 15 € komt dat dan op 13 € in een pack met TV , internet (comfort) en vaste lijn.
In principe kan je wel uw king laten veranderen, normaal dien je dan de restwaarde te betalen aan telenet, maar ik snap dat dit altijd evident is.
Een pay&Go gaat niet in een pack, dat zou apart moeten.
Vaste lijn heb ik niet nodig, dus pack nemen met mobiel.
Reputatie 1
Beste,

Je kan zeker en vast een prepaid nummer toevoegen aan het pack met behoud van het nummer.

Je kan zelfs een automatische herlading nemen, daar is zelfs een packvoordeel bij, bijvoorbeeld een automatische herlading van € 15 = elke maand €5 extra krediet op de herlaadkaart.

Meer info:

http://www.proximus.be/nl/id_ar_addmobpa/particulieren/producten/pack-internet-tv-telefonie-gsm/voeg-je-gsm-abonnementen-toe-aan-je-pack.html

Met vriendelijke groeten,

Marlies

Reageer