Beste,
Ik doe de melding via dit forum omdat ik jullie moeilijk kan bereiken, op het telefoonnummer krijg ik steeds een computer aan de lijn en ik kan via mail geen contact met jullie opnemen.
Mss moet hier eens wat aan gedaan worden, tegenwoordig hebben de mensen het heel druk en niet altijd tijd om naar de shop of dergelijke te gaan.
Op 22 april stapten ik en mijn man over (in de shop) van pay and go naar Mobilus full control € 15.00
Men vertelde er ons dat de belwaarde die nog op de gsm stond zou worden afgetrokken van de factuur.
Nu kreeg ik deze week de factuur binnen die al start van 4 april tot 3 mei met het volledige bedrag van € 15.00.
Dit vind ik zeker niet aanvaardbaar, wij hebben pas ingetekend op 22 april, dus is het niet mogelijk om al te moeten betalen vanaf 4 april en onze belwaarde die we nog tegoed hadden werd niet afgetrokken van het totale bedrag.
Ik wacht op antwoord van proximus, tot dan betaal ik voor beiden deze factuur niet.
Dank voor een snelle regeling!
Timperman Sinja en Vanexem Francis
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
ipv mail zou je wel een PB kunnen sturen hier via het forum:
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door te klikken op
deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
ipv mail zou je wel een PB kunnen sturen hier via het forum:
Privébericht sturen naar Proximus team kan je door te klikken op
deze link hier > https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dag Sinja, spijt ons dit te vernemen, kan je mij alvast je klantgegevens bezorgen via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, lossen we het samen meteen op! Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.