Skip to main content
Op het eind van 2010 kreeg ik het bezoek van een proximusverkoper die mij liet oversteken( 2 abonnementen ) met de belofte dat de overstapboete zou terugbetaald worden door proximus. Ik vervulde de nodige administratie ( fact van mobistar met boete van 2 x 150€ betaald ) met faxen van die facturen en mijn bankgegevens op 30/12/2010. Nadien ontving ik een sms met de melding dat alles was vervuld om terugbetaling te bekomen. Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik ben net in een belgacom verkooppunt geweest maar daar kunnen ze mij NIET helpen. Ik vraag mij af wat ik nog kan ondernemen om deze zaak af te ronden ?? Wie of waar kan ik geholpen worden ???

beste,



dergelijke terugbetalingen laten meestal een drietal maanden op zich wachten. U kan steeds een schrijven met de nodige omschrijving en of copij van documenten richten aan Proximus-Klantendienst K.Albert 2 laan 27 te 1030 Brussel



muisje


Beste Franz,



Kan u via privé-bericht uw gegevens even doorsturen?



- over welk nr gaat het?



- contactnr?



Ik laat dit dan nakijken in ons systeem.





Met vriendelijke groeten,



Eva


Reageer