Beantwoord

Overstap oud pack naar Tuttimus

  • 12 December 2016
  • 11 reacties
  • 619 Bekeken

Op zondag 4 december heb ik online de overstap aangevraagd naar een Tuttimus pack.
Toen ik de TV aanvinkte als cadeau, veranderde de knop "In mandje" naar" Contacteer mij".
De volgende dag werd ik gecontacteerd door één van jullie medewerkers en zei dat dit geen probleem was en dat de technische dienst mij zou contacteren.
Tot vandaag nog niets gehoord.
Moet ik wat meer geduld hebben of is er iets mis gelopen?

Mvg,

Ives Coppens
icon

Beste antwoord door AntonellaD 27 December 2016, 08:24

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Ives,

Dit heeft te maken met de stockbreuk.

We noteren alle gegevens intussen, zodat we iedereen kunnen informeren als er weer voorraad is.

Groetjes,

HeidiE
Dag HeidiE,
Bedankt voor je reactie.
Mijn grootse zorg is niet de TV, de medewerker had ook gezegd dat er een stockbreuk was.
Het gaat me over de overgang van mijn oude pack naar Tuttimus waarover ik nog niets gehoord heb.

Mvg,
Ives
Reputatie 7
Badge +4
Dag Daddy007

Het kan zijn dat dit in samen in 1 order zit waardoor je hiervan nog niets gehoord hebt.

Als je via privébericht naar Het Proximus Team klantgegevens stuurt kijken we alles voor je na.

Met vriendelijke groeten

Koen
Wat is me dat?
Zoals in mijn 1ste bericht ,heb ik online de overstap gevraagd naar en Tuttimus pack.
Krijg ik vorige woensdag een sms dat één van mijn gsm abbo veranderd is.
Blijkt dit het abbo van mijn zoon te zijn, terwijl ik in mijn aanvraag een wijziging van onze 3 abbo's van onze gsm's gevraagd had.
Nu blijkt sinds gisteren mijn pack van tv veranderd is, geen History channel ed meer te ontvangen.
Vandaag naar " MY Proximus" gesurft, blijk ik een Familus M abbo te hebben.
Ik ben een begrijpend en geduldig persoon, maar dit gaat er over.
En dan heb ik het nog niet over het cadeau (TV aan 49€).
Gelieve me dringend te contacteren.:@
Vandaag naar Proximus center geweest in de Basilix in ST. Agatha-Berchem.
Wat een vriendelijk onthaal 😞, niet dus.
Daar heeft men mijn 2 andere gsm abbo's veranderd naar Mobilus S.
Op de vraag voor een extra pack bij Proximus TV was het antwoord dat ik dit zelf maar moest doen via de decoder.
Volgens de "vriendelijke" medewerkster was het niet mogelijk om over te stappen naar een Tuttimus pack, dat is allemaal ingewikkeld volgens haar.
Enfin, nu zit ik met allemaal afzonderlijke packs (Familus, Mobilus).
Ben benieuwd wat me dat gaat kosten?
Er werd al een dossier aangemaakt (nr. 40255828), maar ook hierover nog niets gehoord.
Benieuwd naar het vervolg.
Een zeer teleurgestelde klant.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Daddy007,

Familus + Mobilus = Tuttimus

In dossier 40255828 wordt een overstap naar Tuttimus aangevraagd. Deze is gebeurd.

De moeilijkheid zat in dit geval niet in het overstappen naar Tuttimus, maar in de tussenkomst van je werkgever.

Ik zie dat je als extra TV-bundel het boeket Entertainment Channels NL hebt.

De Samsung TV is helaas niet meer in stock.

Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Prettige feestdagen!

Groetjes,

Antonella
Antonella,
Bedankt voor je antwoord.
OK, Familus + Mobilus = Tuttimus, maar enkel het het gsm abbo van mijn zoon werd aangepast, dat van mijn vrouw en mezelf heb ik zelf gisteren moeten laten doen in het Proximus center.
Het Family pack ingesteld, evenwel zonder de extra TV bundel. Die aanpassing heb ik zelf gisteren gedaan via My Proximus.
Als ik dit uitreken in de Tuttimus aanvraag kom ik op 116,95€ per maand. Gaat dit mij hetzelfde kosten, want nu heb ik totaal geen idee?
De Samsung TV, is niet meer in stock, betekent dit dat ik deze niet meer geleverd zal worden of op een later tijdstip zal geleverd worden.
Ook prettige feestdagen voor jullie!
Mvg,
Ives Coppens
Reputatie 6
Badge +2
Die TV zal niet meer geleverd worden nu niet en nooit meer, je moet er niet meer op rekenen, einde verhaal.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Ives,

De voorraad van de Samsung TV is volledig op en zal ook niet meer beschikbaar zijn.

Deze zal dus ook niet meer geleverd kunnen worden.

Met vriendelijke groeten

Koen
Wat krijgen we ter compensatie?
De korting op ons abonnement?
Mvg,
Ives Coppens
Reputatie 7
Badge +3
Ives,

Ik heb een dossier laten opmaken om na te gaan wat de mogelijkheden zijn. Je zal hiervoor de komende weken gecontacteerd worden.

vriendelijke groeten

Tina

Reageer