Vraag

Overstap naar nieuwe provider

  • 21 December 2017
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Beste,



Ik ben sinds 11 december overgestapt naar een nieuwe provider. Ik kreeg in het proximus center te horen dat ik dan slechts een gedeelte van de factuur van december moet betalen. Deze maand heb ik de factuur ontvangen en daar staat nog steeds het volledige bedrag op. Wanneer of hoe gebeurt de verrekening? Via de telefonische klantendienst kan ik jullie niet bereiken, hopelijk ontvang ik hier een antwoord ...

1 reactie

ter info: klacht of vraag kun je ook altijd ook langs deze weg:

surf naar > contacteer onze klantendienst .

* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"

> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")

> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"

Reageer